خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت از شخصیتها سپاه استان قم:

روز قدس تجلی اتحاد امت اسلامی در مقابل کفر و شرک جهانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت از شخصیتها سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم: روز قدس تجلی گاه امت اسلامی در مقابل کفر و شرک جهانی علی الخصوص رژیم غاصب و ناپاک صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۵۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

حجت الاسلام طبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: روز قدس تجلی گاه امت اسلامی در مقابل کفر و شرک جهانی علی الخصوص رژیم غاصب و ناپاک صهیونیستی است.

وی ابراز کرد: راهپیمایی میلیونی مسلمانان جهان و ملت ایران بهترین پشتوانه ای است برای مردم مظلوم فلسطین علیه رژیم غاصب و خونخوار صهیونیستی که نمونه بارز آن پیروزی مردم غزه در ماه مبارک رمضان سال گذشته علیه این رژیم تا بن دندان مسلح بود .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت از شخصیتها سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم ادامه داد: بنا به دستور امام راحل (ره ) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و یک سنت دیرینه اسلام برای حمایت از مظلومین فلسطین نام گرفت.

حجت الاسلام طبری در پایان خاطرنشان کرد: تمام ملل مسلمان در سر تا سر جهان در حمایت مردم فلسطین و یمن با حضور پر شور خودشان در راهپیمایی روز قدس تکلیف دینی و شرعی خود را انجام دهند و به ندای امام (ره) و رهبری عظیم شان لبیک گویند.


ارسال نظرات