خبرهای داغ:

طنین خروش آزادی قدس در آسمان کرمانشاه

هزاران نفر از مردم روزه دار و ولایت مدار کرمانشاه با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس، بار دیگر با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۹۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11:30 دقیقه از میدان جمهوری اسلامی (شهرداری سابق) به سمت مسجد جامع شهر کرمانشاه آغاز شد و مردم مومن و روزه دار این شهر در هوای گرم با شعارهای کوبنده خود به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ساکنان غزه پرداختند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس با سردادن شعارهای 'مرگ بر اسراییل' و 'مرگ بر آمریکا'، ' اسراییل مرگت باد، آمریکا ننگت باد'، 'رژیم صهیونیستی ام الفساد قرن است' و 'اسراییل نابود است، فلسطین پیروز است' ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایان کرمانشاهی همچنین شعارهایی نظیر 'آمریکا - اسراییل، مرگت فرا رسیده' ، 'مرگ بر سه ابلیس، آمریکا و اسراییل و انگلیس' و 'مرگ بر صهیونیسم'، 'حب علی در دل ماست خامنه ای رهبر ماست' ، 'ای رهبر آزاده آماده ایم آماده' و 'مرگ بر اسراییل کودکش' را در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که با حمایت همپیمانانش صورت می گیرد، سر دادند.

مردم روزه دار کرمانشاه همچنین با حمل تصاویری از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و سردادن شعارهایی نظیر 'الله و اکبر، خامنه ای رهبر' ، 'خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست' بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کرده و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.

حاضران در راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه همچنین تصاویر مربوط به بیت المقدس را حمل و پارچه نوشته هایی با مضامین و عبارات کوتاه ازجمله 'اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود' ، ' روز قدس روز اسلام و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است ' ، ' دنیا شاهد سرنگونی ایادی استکبار در منطقه است' و 'روز قدس روز بیداری اسلامی است' را در دست داشتند.

در راهپیمایی امروز کرمانشاه حضور مسوولان، اقشار مختلف مردم روزه دار، ورزشکاران بسیجی با لباس های ورزشی، کودکان، نوجوانان، جوانان و سالخورگان اعم زن و مرد جلوه خاصی به این مراسم بخشیده بود.

آیت الله محمد حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین قم هم اکنون در اجتماع راهپیمایان روز قدس شهر کرمانشاه در حال سخنرانی است.
ارسال نظرات