خبرهای داغ:
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

راهپیمایی روز قدس مسئله فلسطین را در اذهان جهانی زنده نگه می دارد

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حضور یکپارچه مردم گلستان در راهپیمایی روز قدس، گفت: مهم ترین اثر حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس زنده ماندن جریان قدس و فلسطین است .
کد خبر: ۸۵۳۸۹۹۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: روز قدس روزی است که امام خمینی (رحمة الله علیه) آن را به نام روز قدس و آزادی فلسطین اشغالی نامگذاری کردند و برای همیشه راهپیمایی این روز را مد نظر قرار دادند.

وی افزود: مهم ترین اثر حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس زنده ماندن جریان قدس و فلسطین است زیرا دشمنان اسلام و استکبار جهانی سعی دارند مسئله فلسطین و سرزمین های غصب شده و تجاوز به سرزمین اسلامی و قبله گاه اول مسلمین را به فراموشی بسپارند و دولت یهود و غاصب صهیونیست را تثبیت کنند.

آیت الله شاهرودی با بیان اینکه مسجد بیت المقدس و قدس شریف یک مرکز اسلامی مقدس در خاورمیانه و بین مسلمین است، تصریح کرد: ما نمونه دیگری داریم در آندولس اسلامی به نام شهر هزار منار که مرکز مسلمانان در آندولس اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: کفار از اروپا آمدند و منطقه را اشغال کردند مردمش را کشتند و از دم تیغ گذراندند و حمامها را خراب کردند تا مسلمین از مراسمات اسلامی استفاده نکنند و با این کارشان شهر مقدس مسلمین را خراب کردند که امروزه اگر بگویید اسپانیا شما اصلا حس نمی کنید که اینجا یک سرزمین اسلامی غصب شده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مسئله تاکید کرد: امروز اسرائیل می خواهد فلسطین به سرنوشت شهر هزار منار دچار شود و این راهپیمایی روز قدس مسئله فلسطین را در اذهان جهانی زنده نگه می دارد که زنده بودن مسئله فلسطین از همه مهمتر است.

آیت الله شاهرودی همچنین گفت: زنده ماندن قدس و فلسطین در اذهان جهانی محور همه این مسائل است و لذا از همه برادران و خواهران هم استانی ام تقاضا دارم حضور پر شور، دسته جمعی و پر حماسه خودشان را در راهپیمایی روز قدس حفظ کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها