خبرهای داغ:

خروش مردم روزه دار روانسر در دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین

مردم روزه دار شهرستان روانسر امسال نیز همچون سال های گذشته برای دفاع از آرمان های ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۹۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در این راهپیمایی که از مقابل بانک ملت تا روبروی فرمانداری روانسر برگزار شد راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم و انزجار خود را از اشغال گری های رژیم غاصب اسراییل ابراز داشته و ددمنشی های این رژیم کودک کش را محکوم کردند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) با بصیرت و درایت خاصی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید تا مسلمانان نسبت به برادران فلسطینی خود احساس مسوولیت بیشتری کنند.

ماموستا ملا هادی رمضانی افزود: مسلمانان در روز جهانی قدس نه تنها با مردم فلسطین همدردی می کنند بلکه همدلی، همسویی و وحدت خود را به نمایش می گذارند.

وی با بیان اینکه روز قدس روز اعلام همبستگی، برادری و روز دفاع از آزادی قدس شریف است تصریح کرد: امروز بر همه مسلمانان جهان صرف نظر از قوم، نژاد، مذهب، زبان و کشور لازم است از اسلام دفاع و به تفرقه افکنان و توطئه گران اجازه میدان داری ندهند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه منطقه اورامانات با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و همبستگی بین امت اسلامی اضافه کرد: وحدت و همبستگی از دستورات قرآن کریم است و مسلمانان باید از یکدیگر در برابر ظالمان دفاع کنند.

ماموستا رمضانی راه رهایی از تفرقه و مصون ماندن از فتنه دشمن را تمسک جستن به قرآن و سنت دانست و اظهار داشت: اسلام هراسی تنها راهکار غرب برای مقابله با گسترش اسلام در جهان است.
ارسال نظرات