خبرهای داغ:

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان کرمانشاه آغاز شد

همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم ولایتمدار و روزه دار استان کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۰۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مردم همیشه در صحنه شهر کرمانشاه، پیش از آغاز رسمی شروع راهپیمایی، دسته دسته با حضور در خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی به سمت مکان های تعیین شده در حرکت بودند تا با پیوستن به خیل جمعیت رهایی قدس شریف را فریاد بزنند.

مردم روزه دار کرمانشاه که در طول مسیر تصاویر امام (ره)، مقام معظم رهبری و همچنین پلاکارد نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از سران استکباری را حمل می کردند، خواهان پایان اشغالگری در سرزمین اسلامی فلسطین شدند.

هوای بسیار گرم کرمانشاه نیز مانع از حضور پرشور مردم روزه دار این شهر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بخصوص ساکنان نوار غزه و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشده است.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای 'مرگ بر اسراییل' ، 'مرگ بر آمریکا' و ' اسراییل عدوالله' ، ' آمریکا عدوالله' ضمن محکوم کردن سیاست های قدرت های استکباری، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

راهپیمایان کرمانشاهی که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمده اند، هم اکنون از مسیر میدان انقلاب اسلامی ( شهرداری سابق ) به طرف مسجد جامع محل برگزاری نماز جمعه در حال حرکت هستند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی در کرمانشاه جریان دارد که از همه اقشار و صنوف، پیر و جوان و زن و مرد خود را به مراسم اعلام حمایت از قدس شریف رسانده اند.

سخنران مراسم امسال روز جهانی قدس در کرمانشاه، آیت الله محمدحسن ممدوحی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری است.
ارسال نظرات