خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:

ملت ایران هیچ گاه آرمان فلسطین را از یاد نخواهد برد

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، جمهوری اسلامی را سکان دار مسلمانان جهان در جهان دانست و گفت: به زودی رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار حذف می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۲۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

به گزار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در گفت و گو با خبرنگاران طی سخنانی درباره راهپیمایی روز قدس، این راهپیمایی را لبیک همه مؤمنین و مسلمین به ندای مستضعفین و گرفتارهای جهان دانست و اظهار داشت: امروز مستضعفین دنیا در چنگال دژخیمان جهانی و آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار هستند؛ مسلمانانی که سال‌های زیادی گرفتار این درنده خوهای جهانی بوده‌اند و اکنون آرزو و درخواست حمایت آحاد مسلمانان جهان را دارند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که انقلاب اسلامی برای چارچوب کشور عزیز اسلامی ما نیست؛ این انقلاب اسلامی به عنوان سکان‌دار حرکت دینی و اسلامی در جهان بشریت است به همه جهانیان بویژه مسلمانان جهان پیام می‌دهد که راهپیمایی روز قدس را به عنوان یک امر قطعی و اصلی و به عنوان نقشه کار خویش حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) افزود: همه مسلمانان امیدوار باشند که این گام‌ها به هدف و پیروزی خود نزدیک است؛ به زودی شاهد خواهیم بود که رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار حذف شود و به عنوان طلایه‌دار این حرکت با تبعیت از رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و امروز رهبر عظیم الشأن انقلاب که همواره در این رویکرد و عقیده و آرمان پایفشاری و استمرار داشته‌اند شاهد پیروزی دیگری باشیم.

وی تصرح کرد: مردم عزیز ایران و به تبعیت از این مردم ملت‌های جهان امروز به میدان خواهند آمد و با حضور پر شور خود بار دیگر با پیوند مبارکی که با امام امت بسته‌اند ندای امام را لبیک می‌گویند و با حضور خود مشت محکم دیگری بر دهان زیاده خواهان و یاوه گویان در رسانه‌های جهانی در اختیار استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌زنند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره نابودی سرائیل گفت: همه دلسوزان اسلام بر این باورند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود و امید است که با پیوند مسلمانان جهان این مهم به انجام برسد.

وی به هجمه سنگین استکبار جهانی در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در این راهپیمایی باید حمایت خود را از مردم یمن در مقابل به ظاهر مسلمان با پیمایش صهیونیستی نشان دهیم؛ هم دستان رژیم اشغالگر امروز به ظاهر خادم حرمین شریفین و در واقع خائن هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گروهک‌های تکفیری در سوریه و عراق را به ظاهر مسلمان ولی کفر پیشه خواند و ابراز داشت: این زیاده خواهی‌های امروز آمریکا در عرصه مذاکرات هسته‌ای نیز نمایان است؛ حضور مردم خط نشانی برای آمریکا و زیاده‌خواهی‌های آن است؛ همان‌ها که با شعار «ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند» در روزهای ابتدایی انقلاب به میدان آمدند و امروز اعلام می‌کنند که با فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی از آرمانی‌های خود دست بر نمی‌داریم و در مقابل دشمن از آرمان‌های جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.


ارسال نظرات