خبرهای داغ:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب وحشت صهیونیست ها شد

امام جمعه روانسر گفت: حضور اقشار مختلف مردم کشورهای مختلف در راهپیمایی روز قدس و اعلام همبستگی آنها با مردم غزه، مایه نگرانی و وحشت صهیونیست ها شده است.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۰۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل (ره) به روز جهانی قدس افزود: امام ( ره ) با روشن بینی و ضمیر آگاه این روز را به عنوان روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اظهار تنفر از اسراییل غاصب و آزادی قدس نامگذاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: این همصدایی و اتحاد مسلمانان با مردم غزه، آنها را برای مقاومت و پایداری بیشتر در برابر حملات ددمنشانه اسراییل ترغیب می کند.

وی درادامه گفت: شب های قدر شب های بارش رحمت الهی است و باید فرصت شب قدر را بسیار ارزنده و مغتنم بشماریم.

وی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: امروز جامعه اسلامی نیازمند نسلی با ایمان و با تقوای الهی است چرا که دشمنان نظام اسلامی از هر روزنه ای برای خدشه دار کردن اعتقادات دینی نسل جوان استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: اهل سنت علاقه وافری به حضرت علی (ع) و اهل بیت دارند و محبت به صحابه و اهل بیت از افتخارات اهل سنت و بویژه مردمان منطقه اورامانات و شهرستان روانسر است.

امام جمعه روانسر، شهامت و شجاعت و بزرگمردی امیرالمومنین را در تاریخ بی مانند دانست و اظهار داشت: بایستی از بزرگ منشی و راه و روش حضرت علی (ع) و معصومین (ع) درس دینداری و انسانیت بیاموزیم.

ماموستا غفوری اظهار کرد: بهره گیری از فضایل آن بنده راستین حق، ترقی، رشد و تکامل بشر جوامع اسلامی را در پی خواهد داشت.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم هسته ای کشورمان اضافه کرد: مذاکرات هسته ای باید براساس منافع و عزت ملت ایران باشد و همچنین در این زمینه باید از دستآوردهای مهم هسته ای به خوبی دفاع کرد.

امام جمعه روانسر در پایان بر صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید و خاطرنشان کرد: بحران کم آبی جدی است لذا ضروری است شهروندان در مصرف آب نهایت صرفه جویی را داشته باشند.


ارسال نظرات