آصفری:

پیام روز قدس یکپارچگی امت اسلام مقابل زیاده‎خواهی‎های استکبار است‌

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس ‌گفت: پیام روز قدس و راهپیمایی آن، پیام وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت‎های مسلمان ‌مقابل زیاده‎خواهی‎های استکبار است.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۲۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
محمدحسن آصفری اظهار داشت: روز قدس نماد استکبار‌ستیزی ملت‎های مسلمان آزادی بخش جهان نسبت به رژیم اشغالگر صهیونیست و جنایت‏‌های این رژیم خونخوار با مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: ملت‎های آزاده و مسلمانان در سراسر دنیا باید راهپیمایی روز قدس امسال را نسبت به سال‎های گذشته باشکوه‎تر و گسترده‎تر برگزار کنند چراکه توطئه‎های جدیدی را استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیست‎ها در منطقه دنبال می‎کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از توطئه‎های جدید در منطقه تشکیل گروه تروریستی داعش است‌که استکبار جهانی با تشکیل آن به دنبال به فراموشی‌سپرده شدن روز قدس و مبارزه با مقاومت ملت‎های مسلمان دنیا است.

آصفری با اشاره به پیام‎های راهپیمایی روز قدس گفت: پیام روز قدس و راهپیمایی آن، پیام وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت‎های مسلمان در مقابل زیاده‎خواهی‎های استکبار در راس آن آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیست و پیام مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

وی افزود: مردم باید امسال نسبت به روز قدس و برگزاری راهپیمایی هرچه باشکوه‌‏تر در آن توجه ویژه کنند، چراکه داعش، این توطئه دست ساخته رژیم غاصب صهیونیست، اهداف این رژیم پلید در منطقه دنبال شده و فراموشی قدس شریف برنامه آنان است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با به وجود آوردن داعش و توجه اذهان عمومی به سوی جنایات این گروه، به‌دنبال اشغال بیشتر سرزمین فلسطین و ادامه شهرک‌سازی‌های خود در این سرزمین است.

آصفری با اشاره به حمله آل سعود به مردم بی دفاع یمن گفت: اعتقاد داریم که رژیم سعودی در پشت پرده با رژیم غاصب صهیونیستی ارتباط داشته و حمله به یمن را در راستای تحقق اهداف رژیم اشغالگر صهیونیست انجام داد.

وی افزود: امروز دست جنایتکار رژیم جنایتکار صهیونیستی از آستین رژیم آل سعود بیرون آمده و در یمن مرتکب جنایات و کودک کشی شده که این اقدامات یاد جنایات رژیم کودک کش و خونخوار اسرائیل در حمله به غزه را در اذهان مردم دنیا زنده کرد.


ارسال نظرات