نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از راهپیمایان روز قدس تقدیر کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از حضور پرشور مردم ولایتمدار این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۵۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی یکبار دیگر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمدند و خشم و نفرت خود از رژیم اشغالگر صهیونیستی را فریاد زدند.

وی ادامه داد: یکبار دیگر مردم روزه دار و مومن ایران اسلامی با بانگ تکبیر، و تسبیح و فریادهای خروشنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، سخن تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را ثابت کردند که مساله فلسطین در صدر مسایل دنیای اسلام قرار دارد.

امام جمعه اراک ادامه داد: روز گذشته در حالی که تمام مدعیان حقوق بشر و در صدر آن ها آمریکای جنایتکار و کشورهای مرتجع منطقه بی تفاوت نسبت به جنایت های رژیم اشغالگر اسراییل سر به زیر برف کرده بودند، ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار چشمگیرتر و پرشور تر از سال های گذشته انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

آیت الله دری نجف آبادی روز قدس را نماد اسلام خواهی و پایداری مبارزان فلسطینی دانست و اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز موجب سست و لرزان شدن پایه های استکبار جهانـی شد.

وی اضافه کرد: ملت غیور ایران با مشاهده کشتار مردم یمن از سوی رژیم آل سعود خشم و انزجار خود را از آن ها فریاد زدند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: ملت مومن ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس نه تنها از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کردن بلکه عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری نشان دادند و به همه دنیا ثابت کردند که تحت هیچ شرایطی از اهداف عالیه نظام فاصله نمی گیرند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان مرکزی با وجود گرمای هوا باشکوهتر از سال های گذشته در یکصد نقطه این استان برگزار شد.
ارسال نظرات