خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت امام علی(ع) سرایان:

برگزاری طرح هجرت 3 با حضور 150 دانش آموز بسیجی

فرمانده حوزه مقاومت امام علی (ع) سرایان گفت: 150نفر از دانش آموزان دختر و پسر تابستان امسال در عرصه های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۹۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

محمد عابدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حضور دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت سه را لبیک به ندای امام خامنه ای (حفظه الله) دانست و اظهارداشت: طرح هجرت سه به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت آنها می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی امام علی (علیه السلام) شهرستان سرایان با بیان اینکه طرح هجرت سه از استقبال خوبی توسط دانش آموزان سرایانی در تابستان سال جاری قرار گرفته ، گفت: این طرح از دهم تیر ماه سال جاری آغاز و تا آواخر مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در طرح هجرت سه 150نفر از دانش آموزان بسیجی دختر و پسر حضور دارند، افزود: این طرح با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان سرایان برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و فعالیت در عرصه های بهسازی، مرمت و زیباسازی در مدارس است.

عابدینی طرح هجرت سه را فصل مشترک دانش آموزان و آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: مشخص کردن عرصه کار، تهیه لوازم، شناسایی و پرداخت هزینه بر عهده آموزش وپرورش و ساماندهی و تقدیر از دانش آموزان بر عهده بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها