خبرهای داغ:

اقتصاد مقاومتی، نیاز کشور در این برهه از زمان

جلسه شورای قشر بسیج کارگری و ادارات شهرستان شهرکرد با محوریت مدیریت جهادی و فرهنگ کار، در سالن جلسات مجتمع فرهنگی رفاهی لاله برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۹۶۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در جمع اعضای شورای قشر بسیج کارگری و ادارات این شهرستان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان، گفت: پیشرفت های کشور در عرصه کار و اقتصاد از برکات انقلاب و فرهنگ اسلامی است.

وی اظهار داشت: کشور ما در وضعیت اقتصادی کنونی نیاز به حضور بسیجیان در عرصه های مختلف بخصوص اقتصاد مقاومتی دارد و امیدوارم روزی بتوانیم کشورمان را از همه نیازها اقتصادی اجتماعی به بالاترین سطح خودکفایی برسانیم .

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام یزدان نظری، مربی سرگروه های صالحین بسیج کارگری و کارمندی شهرستان شهرکرد، با بیان اهداف و برنامه های آموزشی حلقه های صالحین این اقشار، توجه به ارتقاء بصیرت اقتصادی را علاوه بر ارتقای معرفت و بصیرت سیاسی، اجتماعی و... مهم برشمرد.

حجت الاسلام فاطمی، رئیس حوزه علمیه شهرکرد نیز ضمن بیان نکات اخلاقی به بیان شاخصه های مدیریت جهادی و فرهنگ کار در معارف اسلامی پرداخت.

در پایان سرهنگ پاسدار مصطفی احمدیان، فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان ادارات شهرکرد، احکام مسئولیت اعضای شورای قشر بسیج کارمندی را به آنها اعطا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار