خبرهای داغ:
آیت‌الله ممدوحی:

هدف دشمن از تخریب جایگاه روحانیت اشاعه منکر در جامعه است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روحانیان را اشاعه‌دهندگان تعالیم دین اسلام عنوان کرد و گفت: هدف دشمن از تخریب جایگاه روحانیت اشاعه منکر در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۴۳۰۱۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی در جمع طلاب، روحانیان و ائمه جماعات مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا بیشترین آسیب را با هر راهی که امکان دارد به ما بزند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علیه قم با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان ملت ایران در برهه‌های مختلف زمانی، ادامه داد: مستکبران از هیچ دسیسه‌ای برای به انحراف کشاندن جامعه اسلامی فروگذار نیستند.

وی با تاکید بر اینکه آموزه‌های نجات‌بخش دین اسلام در سراسر جهان با استقبال روزافزون مواجه می‌شود، گفت: افراد مختلفی از گوشه و کنار عالم به اسلام گرایش پیدا کرده‌اند و این روند رو به رشدی دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه ایمان قوی، تقوا و رعایت اصول انسانی از برکات دین‌داری است، بیان داشت: روحانیت در بین مردم و در جامعه دارای یک جایگاه ویژه است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری روحانیان را اشاعه‌دهندگان تعالیم دین اسلام و دستورات الهی برشمرد و افزود: دشمن متوجه نفوذ کلام روحانیت در جامعه شده و گسترش اسلام را خطری برای منافع نامشروع خود می‌بیند.

ممدوحی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال متزلزل کردن باورهای مردم و اختلا‌ف‌افکنی هستند، عنوان کرد: روحانیان باید با اعمال و رفتار خویش چهره واقعی اسلام ناب محمدی را به همگان بشناسانند.

این استاد برجسته اخلاق نقش روحانیت در برملا کردن چهره واقعی و زشت دشمنان را بی‌بدیل دانست و متذکر شد: امروزه دشمنان از ابزارهای مختلف همچون شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنتی و موبایل درصدد القای تفکرات مسموم به مردم هستند.

به گفته عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علیه قم، همه افراد جامعه، به‌ویژه والدین در کانون خانواده و مسئولان مربوطه در ارکان اجتماعی باید متوجه آسیب‌های این بخش باشند و تدابیر لازم را برای پرورش نسل سالم اتخاذ کنند.

ارسال نظرات