خبرهای داغ:

بازدید 150 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس استان کرمانشاه

مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 150 هزار نفر از سراسر کشور با حضور در کرمانشاه از یادمان ها و مناطق عملیاتی استان بازدید کرده اند.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۳۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
سرهنگ پاسدار علی یوسفی راد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی کرمانشاه در قالب کاروان های راهیان نور و یا به صورت مردمی و خودجوش در یادمان های استان حضور یافتند.

وی همچنین با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 780 هزار نفر از یادمان های استان بازدید کرده اند، گفت: پیشبینی می شود، امسال این رقم به بیش از 800 هزار نفر افزایش یابد.

سرهنگ یوسفی راد خاطرنشان کرد: یادمانهای مرصاد، شهدای پاوه، شهدای بازی دراز، مطلع الفجر گیلانغرب، شهید بهشتی قصرشیرین و پادگان ابوذر سرپل ذهاب پربازدید شونده ترین یادمان های استان از ابتدای سال تاکنون بوده اند.

مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب استان های کشور برای اعزام اردوهای راهیان نور به زیارتگاهها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه، گفت: اعزام کاروان ها با پایان یافتن ماه مبارک رمضان از سرگرفته خواهد شد به گونه ای که نخستین اردوهای راهیان نور به صورت کاروانی و ساماندهی شده از ابتدای مرداد وارد استان خواهند شد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی 15 استان کشور برای اعزام کاروان های راهیان نور به زیارتگاهها و مناطق عملیاتی استان، یادآور شد: برآورد می شود در ماههای آتی شاهد حضور پرشور کاروانهای راهیان نور در زیارتگاهها و مناطق عملیاتی کرمانشاه باشیم.

یوسفی راد در پایان و با اشاره به در پیش بودن سالروز عملیات مرصاد (پنجم مرداد) گفت: برای این روز برنامه های متعددی تدارک دیده شده است که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
ارسال نظرات