خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید لاجوردی بشرویه:

مردم و دولت از تولید کالاهای داخلی حمایت کنند

فرمانده حوزه مقاومت شهید لاجوردی بشرویه گفت: ملت با حمایت و خرید کالاهای داخلی و دولت با کاهش بروکراسی اداری از تولید ملی حمایت کنند.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۹۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

کاظم خاکشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: در جامعه اسلامی و اقتصاد اسلامی، اقتصاد برپایه نظام اخلاقیات و ارزش های اسلامی هدایت می شود.

فرمانده حوزه مقاومت شهید لاجوردی بسیج کارگری، اصناف و کارمندی شهرستان بشرویه با اشاره به توانمندی های استان در حوزه اقتصاد گفت: خراسان جنوبی دارای معادن و صنعت کشاورزی فراوانی است و تلاش مسئولین، نهادینه کردن اقتصاد و تکیه بر توان داخل سبب شکوفایی اقتصاد استان خواهد شد.

وی به نقش نخبگان فعالین اقتصادی و کارآفرینان جامعه در عرصه تولید ملی اشاره و افزود: این افراد با پشتکار و ارئه طرح ها و ایده های اجرایی می توانند نقش بسزایی در عرصه اقتصاد استان داشته باشند.

دولت از ورود کالاهای غیر ضروری خارجی جلوگیری کند

خاکشور با بیان اینکه با توجه به اینکه اقتصاد ایران بر پایه نفت بنا شده است ، عنوان کرد: بها دادن و سرمایه گذاری کردن در بخش تولید و صنایع سود آور و زودبازده و دیر بازده و حمایت از تولید کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای غیر ضروری خارجی می توان هم کمک به توسعه کشور کند و هم در کاهش تولید نفت موثر باشد.

وی تا کید کرد: حمایت از تولید کنندگان و کالاهای داخلی،ارائه تسهیلات با نرخ سود کم به کشاورزی و صنعت و همچنین خرید تضمینی محصولات از طرف دولت بسیار مهم و کارساز است.

تکیه بر توان داخلی رشد اقتصاد را در پی دارد

فرمانده حوزه مقاومت شهید لاجوردی بشرویه به نقش دولت و ملت در اقتصاد مقاومتی اشاره و ادامه داد: مردم می توانند با استفاده از کالاهای داخلی و پرداخت مالیات به موقع و سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و کشاورزی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی کمک شایان انجام دهند و دولت نیز با اصلاح نظام اداری و کوتاه کردن مسیر بروکراسی در ادارات فعالیت چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به شعار سال از سوی امام خامنه ای (حفظه الله) افزود: دولت و ملت با تکیه بر توان داخل باید در جهت اهداف امام خامنه ای و با توجه به راهکارهای معظم له در خصوص اقتصاد و دیگر مسائل کشور تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها