خبرهای داغ:
رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم:

جایگاه کنونی را مدیون شهدا هستیم

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه شهدا زنده هستند گفت: این افراد از تمام دارایی‌ها خود گذشتند تا از اعتقادات و سرزمین خود دفاع کنند و اکنون این ایثار و فداکاری باید در خانواده‌های جامعه اسلامی ترویج شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۰۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری جمعه‌شب در ششمین یادواره شهدای دروازه ری که به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) حوزه شهید قربانی در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر اینکه شهدا زنده هستند تصریح کرد: این افراد از تمام دارایی‌ها خود گذشتند تا از اعتقادات و سرزمین خود دفاع کنند و اکنون این ایثار و فداکاری باید در میان خانواده‌های جامعه اسلامی ترویج شود.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با اشاره به اینکه مردم برای رسیدن به آرمان‌های انقلابی خود در مقابله فشارهای اقتصادی دشمن رشادت‌های متفاوتی را نشان داده‌اند تاکید کرد: ایران اسلامی اکنون جایگاه خود را مدیون شهدایی است که بدون هیچ چشم‌داشت، متفاوت بودن ملت ایران را به جهانیان ثابت کردند.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از روش‌های مختلف برای نفوذ در جامعه اسلامی گام برداشته است اما تاکنون نتوانسته به نتیجه برسد زیرا ملت ایران همانند همیشه برای تحقق آرمان‌های خود ایستادگی کرده و در این راه دارایی‌های خود را فدا می‌کنند.

میر باقری در پایان با اشاره به اینکه تحقق بیداری اسلامی نیازمند رهبری واحد است تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی به عنوان ولی فقیه سکان جامعه اسلامی را در عرصه‌های مختلف به درستی هدایت کرده‌اند که اگر این هدایت‌ها نبود نمی‌توانستیم به این جایگاه برسیم.


ارسال نظرات