خبرهای داغ:

حلقه های صالحین، هسته های مقاومت فرهنگی در برابر جنگ نرم دشمن

با قرار گرفتن این حلقه های صالحین به عنوان هسته های مقاومت فرهنگی در فضای معنوی مساجد و ارتباط با خدا و جاری سازی محتوای اعتقادی و اسلامی می توانیم با جنگ فرهنگی در هم تنیده دشمن مقابله و مبارزه کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۳۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، یعقوبعلی نظری در نشست عاشقان ولایت در جمع فرمانده هان، سرگروههای صالحین و اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج بیرجند با بیان اینکه در محلات ما و در پایگاه های مقاومت وجود مسئولین و دلسوزان انقلابی خیلی مهم است، اظهارداشت: باید به ظرفیت های موجود در مجموعه بسیج توجه کنیم .

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی به نشست عاشقان ولایت در سراسر استان اشاره و گفت: این گونه تجمعات عظیم و بزرگ در سطح استان یک ظرفیت عظیمی است که فقط در مجموعه بسیج می باشد و در دیگر سازمانها وجود ندارد.

وی بابیان اینکه ما در حال حاضر در مقابله با جنگ نرم دشمن هستیم، افزود: کسانی در کشور وجود دارند که نمی خواهند جنگ نرم باور کنند ولی افرادی هستند که این جنگ را لمس و باور دارند و ما در جنگ نرم هیچ راهی حز تشکیل هسته های مقاومت فرهنگی نداریم.

نظری با بیان اینکه حلقه های صالحین هسته های مقاومت فرهنگی هستند، عنوان کرد: با هسته های مقاومت فرهنگی وقرار گرفتن در فضایی معنوی مساجد و ارتباط با خدا وجاری سازی محتوای اعتقادی و اسلامی می توانیم با جنگ فرهنگی در هم تنیده دشمن مقابله و مبارزه کنیم.

هیئت عاشقان ولایت فرصت خوبی برای حرکت رو به جلوی مقابله با جنگ نرم است

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه نباید در میدان جنگ نرم دشمن آشوب زده و به هم ریخته باشیم، ادامه داد: حلقه های و گروه های شجره طیبه صالحین می توانند با سازماندهی جوانان و نوجوانان در مقابل جنگ نرم دشمن با مجموعه کادر صالحین و اعضای با تجربه ان در مقابل این جنگ به موفقیت های خوبی دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هیئت عاشقان ولایت فرصت خوبی برای حرکت رو به جلوی مقابله با جنگ نرم است، تصریح کرد: همگرایی و هماهنگی ، استفاده از تجارب حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین، اطلاع از مسائل روز مره استانی ومسائل اقتصادی و مبتلابه از موضوعاتی است که در شجره طیبه باید مد نظر قرار گیرد.

وی به موضوعات روز استان اشاره کرد و گفت: جمع فعالان بسیج و صالحین باید در موضوعات استانی و پیرامونی خودمان حضور فعال داشته باشند ونسبت به پاسخ شبهات و موضوعات استانی باید هماهنگ و بدور از دخالت های سلیقه ای به دنبال اهداف بسیج و انقلاب  باشیم.

نظری با اشاره به اینکه 1300گروه شجره طیبه صالحین در شهرستان بیرجند وجود دارند، افزود: نباید از مسائل اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی روز جامعه بی اطلاع باشیم .

بسیجی حساس و حاضر در میدان جنگ با دشمن است

وی با بیان اینکه امام خامنه ای( حفظه الله)می فرمایند" من یک انقلابی ام" من یک بسیجی هستم" گفت: بسیجی یعنی حساس و حاضر درمیدان جنگ با دشمن  بودن است بسیجی رابطه ای باسکوت ندارد و با حرکت های بر ضد انقلاب و مقابل انقلاب در دفاع از انقلاب  به مبارزه بر می خیزد .

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با تاکید براینکه کسانی فرهنگ بی تفاوتی وفرهنگ به ما ربطی  را در جامعه ترویج می دهند، افزود: این فرهنگ با منش بسیج مطابقت ندارد فرهنگ بسیجی یک فرهنگ انقلابی است ویک بسیجی نباید نسبت به مسائل پیرامونی خودش بی تفاوت باشد.

وی با بیان اینکه بسیج ظرفیت های زیادی دارد وباید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود، گفت: باید نگاه دقیق به مسائل روز و پیرامونی خودمان باید داشته باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها