مراسم بزرگداشت شهدای ۵مرداد در اراک با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای ۵مرداد باحضور "سردار علی فضلی" جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۵۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
محمدرضا رضائی بااشاره به جایگاه، ضرورت و اهمیت جایگاه فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی اظهار داشت: شهدا تکلیفشان را نسبت به انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) ادا کردند.

وی افزود: هدف شهدا حاکمیت و ترویج اخلاق اسلامی و انسانی در جامعه بود و ما باید ببینیم امروز تکلیفمان در مقابل رشادت و ایثار شهذای گلگون کفن انقلاب اسلامی چیست.

رضائی تصریح کرد: شهدا در زمان حیات خود بصیر و هوشیار بودند و همواره در خط ولایت حرکت کردند و در نهایت نیز به درجه رفیع سعادت یعنی همان شهادت در راه خدا رسیدند و ما نیز باید امروز دقیقاً در خط ولایت باشیم وهمواره مطیع فرمان معظم له باشیم تا به فرموده امام خمینی(ره) آسیبی به این نظام و انقلاب نرسد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک بااشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای 5مرداد گفت: این مراسم به همت و تلاش ستاد بزرگداشت پنجم مرداد در روز دوشنبه 5مرداد94 از ساعت 16.30 در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور سردار فضلی جانشین بسیج مستضعفین کشور و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و باحضور اقشار مختلف مردم و به ویژه اقشار کارگری استان برگزار می شود.

رضائی خاطرنشان کرد: این مراسم با برنامه ریزی، تلاش و همت ناحیه مقاومت بسیج اراک، حوزه مقاومت بسیج کارگری سیدالشهدا(ع)، شرکت آلومینیوم ایران و شرکت واگن پارس استان مرکزی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات