آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های ملی ادامه حرکت در مسیر شهداء است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی حضور آگاهانه ملت در صحنه‌های ملی را گواهی بر حرکت در مسیر شهداء دانست و افزود: شهداء درس جهاد و شهامت را در مکتب حسینی آموخته بودند و با طنین‌انداز کردن رمز یازهرا(س)، خرمن دشمن را به آتش کشیده و افکار شومشان را درهم شکستند.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۲۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عصر روز گذشته 5 مرداد در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت عملیات مرصاد در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد با بیان اینکه شهداء چراغ راهی روشن برای تثبیت آرمان‌های نظام و انقلاب هستند افزود: امروز امنیت و آبادانی کشور مرهون خون پاک شهیدانی است که با خلوص نیت در صحنه‌های حق علیه باطل افتخار آفرینی کردند.

وی 5 مرداد را یادآور روزهای به یادمانی همچون سالروز اقامه نخستین نماز جمعه توسط آیت‌الله طالقانی، سالروز بمباران مردم شهر اراک و کارگران کارخانجات آذراب و آلومینیوم و پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد دانست و گفت: عملیات غرور‌انگیز مرصاد ضربه‌ای مهلک بر پیکرمنافقان کوردل وارد کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: امروزه به برکت انقلاب، سنگر نماز جمعه در جای جای مملکت اسلامی به عنوان پایگاهی برای نشر و انتشار مضامین دینی تبدیل شده است، نماز جمعه؛ نماز عزت، وحدت و بیعت با امام زمان(عج)، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است در 850 نقطه از کشور این آئین عبادی - سیاسی باشکوه برگزار می‌شود که از این تعداد 30 شهرستان و شهر به استان مرکزی اختصاص دارد.

وی حضور آگاهانه ملت در صحنه‌های ملی و بین‌المللی را گواهی بر حرکت در مسیر شهداء دانست و افزود: شهداء درس جهاد، شهامت و شجاعت را در مکتب حسینی آموخته بودند و با طنین‌انداز کردن رمز یازهرا(س)، خرمن دشمن را به آتش کشیده و افکار شومشان را درهم شکستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان، با تأکید بر لزوم ادامه راه شهداء در تمام عرصه‌ها افزود: در علوم دینی و فقهی هر فردی که توان و استعداد لازم را دارد باید وارد میدان شده و دین‌شناسی را آموخته و نشر دهد تا زمین از اندیشمندان دینی خالی نماند و در برابر گسترش علوم غربی بتوان مقابله کرد.

یادآور می‌شود؛ برپایی نمایشگاهی با محوریت توانمندی‌های صنایع استان در دوران دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود که در پایان حاضران با نثار شاخه‌های گل، به ساحت مقدس شهدای گمنام ادای احترام کردند.


ارسال نظرات