خبرهای داغ:
مادر روحانی شهید مدافع حرم:

بعد از مراسم محمد، پسران دیگرم را هم راهی میدان مبارزه می کنم

مادر شهید موسوی ناجی: آمریکا و استکبار جهانی کورخوانده است آنها هر قدر هم توطئه بچینند ما مادران چنان فرزندان شیر پاک خورده ای را در مکتب اسلام تربیت کرده ایم که همه نقشه هایشان را نقش برآب خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۱۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از ثامن شهیدسید محمد موسوی ناجی مادر شهید مدافع حرم سید محمد موسوی روحانی مدافع حرم که روز سه شنبه 6 مرداد بر دستان مردم ولایتمدار قم تشیع و در گلزاری شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد اظهار داشت: خدا رو شکر می کنم و الحمد الله پسرم در این راه شهید شد برای من افتخار است قربانی در راه رضای خداوند تقدیم کرده ام و از خداوند هم تمنا می کنم ان شاالله صبرزینبی هم به من عطا کند تا اجرم را از دست ندهم.

وی گفت: محمد همیشه می گفت باید از اسلام دفاع کنیم تا دشمنان نتوانند قدرت پیدا کند و پیشروی کند ، وظیفه همه ما این است که از دین و ناموس خود دفاع کنیم.

مادر شهید ناجی افزود: محمد با اینکه پسر مذهبی بود اما در عین حال پسر خنده روی هم بود، از سن 12سالگی در پایگاه های بسیج فعالیت می کرد او بزرگ شده در مکتب هیئت های مذهبی بود،در زمینه مداحی و آموزش قرآن هم بسیار فعال بود برای چنین فردی راهی غیر از شهادت وجود نداشت.

وی بیان داشت: محمد علاقه بسیاری به مجالس امام حسین(ع) داشت او سه مجلس فاطمیون،زینبیون،حضرت ابوالفضل را راه اندازی کرده بود که در هرکدام فعالیت های مختلفی انجام می داد و همه انهایی که در این هیئت ها بودند در مراسم تشیع پیکر فرزندم شرکت کردند و این جای شکر دارد.

مادر روحانی شهید مدافع حرم گفت: من به او می گفتم پسرم همین جا درس می خوانی و همینجا بمان و به اسلام خدمت کن اما او مصمم می گفت افراد بزرگ سال هستند اینجا به تبلیغ دین بپردازند اما وظیفه منی که نعمت جوانی دارم این است که بری دفاع از اسلام وارد میدان بشوم.

وی تصریح کرد: به پدر و مادرها می گویم برای دفاع از اسلام هرگز جلوی فرزندان خود را نگیرید، اگر قرار بر این می بود که فرزندان خود را عزیزتر بدانند اهل بیت همین کار را می کردند اما اهل بیت در قیام عاشورا نشان داد که از جان و مال خود برای دفاع از اسلام گذشتند.

مادر شهید ناجی تاکید کرد: فرقی نمی کند در هرکجای دنیا که دشمنان می خواهند ضربه ای به اسلام بزنند باید وارد میدان شد من دو فرزند پسر دیگر هم دارم به من گفت اند مادرم غصه نخور بعد از مراسم هفتم محمد وارد میدان رزم می شویم و راهش را ادامه می دهیم، خواهرم هم دو پسر دارد آنها هم گفته اند بعد ازمراسم هفتم محمد می خواهند برای دفاع از حریم اهلبیت وارد میدان جهاد شوند.

وی اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی کورخوانده است آنها هر قدر هم توطئه بچینند ما مادران چنان فرزندان شیر پاک خورده ای را در مکتب اسلام تربیت کرده ایم که همه نقشه هایشان را نقش برآب خواهند کرد.

مادر شهید مدافع حرم در پایان گفت: از پسرم فرزند سه ساله ای به نام سید حسین به یادگار مانده است او را هم مانند پسرم تربیت خواهم کرد، یک روز قبل از رفتن محمد من را به کناری کشید برگه ای به دستم داد و گفت این وصیت نامه من است گفتم ان شاالله به سلامتی برمی گردی گفت مادر اگر برنگشتم برای پسرم همان زحمتی را که برای من کشیدی بکشی دلم می خواهد او مداح اهلبیت بشود و او را طوری تربیت کنی که برای دفاع از اسلام اماده رفتن به جبهه باشد.

بعد از مراسم محمد، پسران دیگرم را هم راهی میدان مبارزه می کنم

سیدحسین تنها فرزند شهید سید محمد موسوی ناجی در مراسم تشییع پیکر پدرش

ارسال نظرات
آخرین اخبار