خبرهای داغ:
با حضور معاون بازرسی سپاه استان قم؛

مدیران جدید حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی قم معرفی شدند

طی جلسه ای و با حضور معاون بازرسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، مدیران جدید حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهمی ناحیه امام حسین(ع) معرفی شدند.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۴۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تودیع ومعارفه مدیران حوزه مقاومت بسیج یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع)، با حضور محمود آبادی معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) و مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در سالن جلسات شهید شهروز این حوزه برگزار گردید.

حجت الاسلام احمد احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در این جلسه طی سخنانی ضمن قدر دانی از تلاش و پیگیری های بسیجیان در این حوزه ، اظهار کرد: بسیجیان راه شهدا را ادامه می دهند و با حضور حداکثری خود در مراسم تشییع پیکر شهید سید محمد موسوی ناجی بسیجی بار ردیگر این موضوع را ثابت نمودند.

وی با تاکید براینکه بسیجیان با همان روحیه جهاد و شهادت در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم که اکثرا غیر ایرانی و غریب هستند شرکت نموده تا تجدید میثاقی با آرمانهای امام و شهدا داشته باشند، ابراز کرد: بایستی رشادت های رزمندگان و شهدا برای جوانان نقل شود تا آنان از سیره و روش شهدا الگو بگیرند.

محمد علی مختاران محمدی نیز در این مراسم ضمن اشاره به مقام شامخ شهدا و سیره آنان بیان مود: شهید موسوی ناجی با جانفشانی خود روح تازه ای به بسیجیان این حوزه بخشید تا بتوانند استوار،مقاوم و با همت و تلاش شبانه روزی خود دشمنان سرسخت انقلاب و رهبری را مأیوس و ناامید نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه قم خطاب به بسیجیان با اشاره به سخنی از امام راحل که فرمود "بسیج لشگر مخلص خداست" افزود: شما بسیجیان نیروهای مخلص و فداکار این انقلاب هستید که در مواقع حساس و خطر احساس مسئولیت نموده و با تبعیت از مقام عظمای ولایت ت طئه های دشمنان این مرزو بوم را نقش برآب نمودید که نمونه بارز آن فتنه سال88 بوده است.

در ادامه این مراسم محمود آبادی خاطرنشان کرد: بسیج مستضعفین بعنوان یک اقیانوس بی کران در حال حرکت است تا بتواند انقلاب اسلامی این شجره طیبه را به مقصد نهایی که همان تشکیل حکومت عدل جهانی توسط حضرت بقیه الله الاعظم (عج)برساند.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت در مورد مسئولیت بسیجیان که هر مسئولیتی در بسیج همانند تنگه هرمزی است که باید با جدیت ازآن مراقبت نمود، تصریح کرد: کسی در بسیج تودیع نمی شود بلکه هرکسی با ورود به این نهاد مقدس سعی بر این دارد در گوشه ای از این اقیانوس بیکران به انجام وظیفه بپردازد.

در پایان این مراسم بخشی بعنوان مدیر عقیدتی و نظارت حوزه شهید ابراهیمی منصوب و معرفی و از زحمات برادر بسیجی موسوی تقدیر شد، همچنین حکم انتصاب سه تن از فرماندهان پایگاه ها، مسئولین و مدیران حوزه توسط فرمانده ناحیه اعطاء گردید.



ارسال نظرات