خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه مطرح کرد؛

پوشش امدادی بالگردهای هوانیروز کرمانشاه تا شعاع 150 کیلومتری

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه از پوشش امدادی بالگردهای هوانیروز کرمانشاه تا شعاع 150 کیلومتری در عملیات‌های اورژانسی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۶۵۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امیر یوسف قربانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه 83 شهید خلبان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و همواره در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و مستمر داشته است.

وی به رشادت‌های تیزپروازان هوانیروز در عملیات‌های مختلف در دوران هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اشاره کرد و گفت: نیروهای رزمی هوانیروز در کنار نیروهای مسلح با انجام ساعت‌ها پرواز عملیاتی توانستند دست دشمن بعثی را از خاک میهن اسلامی کوتاه کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره‌های شهدا در شهرستان‌های مختلف کرمانشاه و استان‌های هم‌جوار مانند کردستان و ایلام برگزار شده است، افزود: امنیت موجود در کشور به برکت خون شهداست.

این مسئول با اشاره به آمادگی رزمی هوانیروز و سایر نیروهای مسلح در مقابل هرگونه تهدید دشمنان، افزود: امروز آمادگی و توان رزمی نیروهای نظام جمهوری اسلامی به واسطه هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب چندین برابر شده است.

به گفته قربانی، با توجه تاکتیک‌های دشمنان رزمایش‌های مختلفی در منطقه غرب مانند رزمایش بیت‌المقدس 27 و خیبر برگزار شد و امروز توانمندی‌های نظامی به دست متخصصان ایرانی به‌دست آمده و پایگاه یکم رزمی هوانیروز نیز در خاورمیانه قدرتمندترین پایگاه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پایگاه یکم رزمی هوانیروز در راستای امدادرسانی به افراد در حوادث جاده‌ای و اورژانسی اقدام به راه‌اندازی اورژانس 115 با داشتن دو فروند بالگرد کبری ترابری کرده است، گفت: عملیات‌ها به‌ وسیله این بالگردها تا شعاع 150 کیلومتری پوشش داده خواهد شد.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه اضافه کرد: تاکنون بیش از 300 نفر از مجروحان حادثه‌دیده توسط اورژانس هوایی این پایگاه به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و این اورژانس در استان کرمانشاه تاکنون عملکرد بسیار خوبی در راستای کمک به حادثه‌دیدگان داشته است.

این مسئول یادآور شد: اورژانس هوایی هوانیروز کرمانشاه به‌همراه سایر دستگاه‌های امدادی در آتش‌سوزی‌های اخیر در جنگل‌های برخی از نقاط استان در اسرع وقت وارد عمل شد و با پوشش امدادی و پشتیبانی مناسب کار اطفای حریق مناطق را بر عهده داشت.

ارسال نظرات