خبرهای داغ:

نام‌گذاری روزهایی از سال با نام شهرستان‌های کرمانشاه

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از نام‌گذاری روزهایی از سال با نام شهرستان‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۶۶۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از فارس، سرهنگ بهرام میرزایی اظهار کرد: یک‌روز در سال به نام یک شهرستان استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 5 مرداد به‌مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد به نام روز ملی کرمانشاه و اسلام‌آباد غرب در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: سالروز گرامیداشت شهدای زرده از توابع ریجاب به‌عنوان روز دالاهو انتخاب شده است.

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با حضور مردم و مسئولان به‌واسطه وجود علمای برجسته شهرستان هرسین همچون حضرات آیات کاظمی و حجتی یک‌روز در نظر گرفته شده و مراسم باشکوهی برگزار می‌شود و اقدامات اولیه برای برگزاری این مراسم تدارک دیده شده است.

میرزایی با اشاره به سالروز عملیات بازی‌دراز در 5 اردیبهشت ماه، متذکر شد: این روز به نام روز سرپل‌ذهاب و سالروز شهادت شهید کاظمی در آبان ماه به نام روز قصرشیرین و چهارم مهر ماه به نام روز گیلان‌غرب اختصاص یافته است.

این مسئول با بیان اینکه سالروز بمباران شیمیایی شیخ صله به نام روز ثلاث‌باباجانی، روانسر و جوانرود در حال تصویب است، افزود: 19 مهر نیز به روز صحنه اختصاص دارد.

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، سالروز شهادت چند شهید مبارز با دموکرات را به‌عنوان روز سنقر عنوان کرد.


ارسال نظرات