خبرهای داغ:
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

قم مرکز جهان تشیع است/ همه مدیران باید در مسیر پیشرفت و آبادانی استان تلاش کنند

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به استان قم به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دارد.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۶۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس صالحی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه استان قم مرکز جهان تشیع است، اظهار کرد: استان قم در سه دوره تاریخی و سیاسی کشور نقش مهمی داشته است.

وی افزود: قم مرکز و پایگاه تبلیغ و ترویج دین اسلام است بر همین اساس خدمت به قم خدمت به یک استان نیست بلکه خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه قم سرمایه خود را از مراکز فرهنگی می‌گیرد، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه‌ای به قم داشته است از همین رو سعی کرده افراد انقلابی و فرهنگی را به سکانداری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتخاب کند.

صالحی تصریح کرد: مدیران استانی بر اساس توانایی‌های که دارند افراد را به سمت‌های مختلف انتخاب می‌کنند و از آنجایی که استان قم در جایگاه خاصی قرار دارد سعی کردیم فردی که شایستگی بیشتری دارد برای خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران استانی باید با یکدیگر متحد باشند، گفت: همه مدیران باید در مسیر پیشرفت و آبادانی استان تلاش کنند.



ارسال نظرات