خبرهای داغ:
استاندار قم:

ادامۀ راه شهدا و ایثارگران نیازمند عزم جدی است

استاندار قم در دیدار با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: ادامۀ راه شهدا و ایثارگران نیازمند عزم جدی است شهدا و ایثارگران ارزش بسیار والایی دارند و وظیفۀ ماست که نگهبان میراث آنها، نظام جمهوری اسلامی باشیم.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۴۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارشخبرگزاری بسیجاز قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، سید مهدی صادقی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم طی سخنانی وظیفۀ سنگین ادامۀ راه شهدا و ایثارگران را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با استفاده از تجربیات گذشته و به کار گماردن مدیران کاردان و نیروهای پاک و دلسوز، به انجام وظایف محوله بپردازیم، چرا که خدمت در این نظام خیر دنیا و آخرت را در پی دارد.

استاندار قم با اشاره به افتخار حضور در جمع متولیان کار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افزود: خدمت در شهر قم که نخستین شهدای انقلاب را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است نعمتی بزرگ است.

وی توفیق خدمت در کنار رزمندگان و مردم انقلابی را در سال‌های شکل گیری نظام و در طول دفاع مقدس برای خود افتخاری بزرگ دانست و بیان کرد: به امید خداوند و با مدد از شهدا می‌توانیم خدمتگزار نظام و انقلاب و ادامه دهندۀ راه پاک شهدا و ایثارگران باشیم.

صادقی کار و خدمت متناسب با شأن مردم عزیز قم را نیازمند همتی والا دانست و اضافه کرد: هدف جلب رضایت مردم شریف و ملت شهید پرور است که در سایه آموزه‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری می‌توان به این مهم نائل شد.



ارسال نظرات