حجت‌الاسلام ذوالفقاری عنوان کرد:

هنرمندان خلاق در رشته‌های هنری به کانون فرهنگی هنری نورالزهرا مراجعه کنند

هنرمندان خلاق در رشته‌های هنری از جمله هنرهای تجسمی، کاریکاتور، نقاشی و تذهیب می‌توانند به کانون فرهنگی هنری نورالزهرا( س) مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۹۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: طرح استعداد یابی هنرمندان بین اعضای کانون‌های مساجد مرکزی از روز گذشته 11 مرداد، آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه استعدادیابی و شناسایی هنرمندان جوان و متعهد مسجدی می‌تواند کانون‌های مساجد را در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت یاری کند ادامه داد: این طرح بین اعضای خواهر و برادر عضو کانون‌های فرهنگی هنری اراک و شازند و روستاهای تابعه در سنین 15 تا 30 سال اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری، هدف از برگزاری این طرح را جذب و حضور هرچه بیشتر هنرمندان در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری عنوان کرد و افزود: هنرمندان خلاق در رشته‌های هنری از جمله هنرهای تجسمی، کاریکاتور، نقاشی و تذهیب می‌توانند به کانون فرهنگی هنری نورالزهرا( س) مراجعه کنند.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه طی بازرسی‌هایی که از کانون‌های فرهنگی هنری انجام می‌شود نیز نسبت به شناسایی هنرمندان مسجدی اقدام می‌کنیم، افزود: در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد دوره‌های تخصصی آموزشی در رشته‌هایی که بیشترین متقاضی را داشته باشد نیز در کانون نورالزهرا (س) با بهره‌مندی از استادان برجسته برگزار می‌شود.


ارسال نظرات