خبرهای داغ:

شهدا از آزادگی و دیانت ملت ایران دفاع کردند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی انصارالرسول (ص) جوانرود گفت: شهدا از آزادگی، استقلال و دیانت ملت ایران دفاع کردند و این راه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۴۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام یعقوب حسینی در مراسم یادواره شهدای زن شهرستان روانسر که در مجتمع فرهنگی هنری توحید این شهر برگزار شد افزود: ایمان و تقوا سلاح های برتری رزمندگان ما در مقابل جنگ با دشمن بودند.
وی تصریح کرد: امروز در غرب که ادعای تمدن و بشریت دارد به قشر زن نگاه تحقیرآمیزی دارند اما اسلام به جایگاه زن توجه ویژه ای دارد و به آنها کرامت داده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی انصارالرسول (ص) اضافه کرد: هدف غرب از تحقیر جایگاه زنان بهره کشی اقتصادی است و می خواهند از آن بهره وری تجاری داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: در این عصر که عصر جاهلیت مدرن است غرب زن را اسیر مدگرایی کرده اند که زنان ایران اسلامی باید در این راستا هوشیار باشند و از حریم خانواده ها پاسداری کنند.
وی یادآور شد: با وجود تحریم ها علیه کشورمان ملت ایران هیچگاه از گیرنده های ماهواره، لوازم آرایشی و گوشی های پیشرفته تلفن همراه تحریم نبوده اند تا بنیان خانواده های ایرانی از هم بپاشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص) با بیان اینکه سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن کمتر از مردان نیست خاطرنشان کرد: شهدای بزرگ انقلاب اسلامی در دامن زنان مومن و پاکدامن پرورش یافته اند و به همین دلیل است این انقلاب در قله های پیشرفت و تعالی است.
در این مراسم یاد و خاطره زنان شهیده فیروزه رضایی و نقره مصطفایی و افروز رضایی گرامی داشته شد.

ارسال نظرات