خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

دفاع از ارزش‎های انقلاب پیام مردم در تشییع پیکر شهدا است

حجت الاسلام رعایتی : مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: پیام مردم در تشییع پیکر شهدای غواص دفاع از ارزش‎های انقلاب است
کد خبر: ۸۵۵۳۴۰۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر 13 شهید خط‎شکن و غواص  که در گرگان برگزار شددر گفت‎گو با خبرنگاران با بیان اینکه همان طور که مقام معظم رهبری در ابتدای سال نسبت به همدلی و همزبانی تاکید داشتند، اظهار کرد: مسئولان ما باید بداند که شهدای ما جدا از این ملت نبودند و این شهدا هستی خود را در راه این مملکت و انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران مردم گرگان و استان گلستان آمدند تا بگویند ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و مسئولان همانطور که در ابتدای جنگ و در هشت سال دفاع مقدس محکم در برابر استکبار ایستادند امروز هم باید ایستادگی کنید تا به هدف والای انقلاب اسلامی برسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان بیان داشت: امروز مردم آمدند در تشییع پیکر شهدای خط‎شکن و غواص تا بگویند که ما مدافع انقلاب ارزش‎ها هستیم.

رعایتی بیان داشت:  انقلاب اسلامی تا زمانی که به انقلاب امام زمان(عج) متصل شود بی‎پایان نخواهد رسید و حفظ  ارزش‎های انقلاب، دین و اسلام مهمترین پیام شهدای است که باید در این مسیر مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: اگر کسی بخواهد نسبت به این مملکت و ارزش‎ها تعرضی کند با ملت بزرگ ایران رو به رو خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها