به همت شهرداری منطقه 6 تبريز؛

طرح «آتاسنتر» تا پايان ماه آينده اجرايي مي شود

خبرگزاري بسيج: شهرداری منطقه 6 تبريز با بيان اینکه چند برنامه مهم و بزرگ برای آینده غرب تبریز ترسیم کرده ایم، گفت: یکی از این طرح های بزرگ سرمایه گذاری، طرح «آتا سنتر» است که تا پایان ماه آینده به مرحله اجرایی می رسد.
کد خبر: ۸۵۵۶۵۲۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، فرهاد روشنی با بيان اينكه طرح آتا سنتر بیش از 2000 میلیارد ريال درآمدزایی برای شهرداری منطقه 6 تبریز به همراه دارد، افزود: پروانه ساختمانی این مجموعه پس از هفت ماه تلاش مجموعه همکاران شهرداری به عنوان بزرگترین طرح فرهنگی، تجاری و تفریحی شمالغرب کشور در غرب تبریز صادر شده و وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وي اظهار داشت: با تعریف چند طرح سرمایه گذاری و همچنین ارائه طرح های اصلاحی در سطح حوزه بیش از 8000 میلیارد ريال درآمد برای منطقه پیش بینی شده كه حدود 45 میلیارد تومان از اين رقم تاکنون وصول شده و بخش زيادي از آن نیز در ماه های آینده محقق خواهد شد.

روشنی در ادامه سخنان خود از آغاز تهیه طرح ساماندهی شهرک مایان خبر داد و خاطرنشان كرد: بیش از 4000 میلیارد ريال درآمد از محل تصویب این طرح از دیگر منابع درآمدی برای منطقه است.

وی با اشاره به پیامدهای تصویب این طرح، تصریح کرد: در کنار این طرح مشکلات طرح شهرک مبل و خودرو که سال ها به علت نبود حامل های انرژی و مشکلات طرح روبرو شده بود، حل خواهد شد.

شهردار منطقه 6 با اشاره به مشکلات طرح مشارکتی شهرک امام(ره)، اظهار داشت: مشکلات این طرح با همکاری و حمایت جدی استانداری و شهرداری رفع شده و تاکنون نزدیک به 300 میلیارد ريال سهم شهرداری تحویل شده است.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز به کار خود، در همه محله ها حضور یافته و به صورت چهره به چهره با مشکلات شهروندان آشنا شده ، گفت: غرب تبریز با وجود مشکلات فراوانی در بخش های عمرانی، خدماتی و اقتصادی، یکی از پرظرفيت ترین مناطق تبریز است که متاسفانه به فراموشی سپرده شده و فرصت پیشرفت این محله نادیده گرفته شده است.

فرهاد روشنی ادامه داد: در پی قولی که به اهالی غرب تبریز داده بودم، مدیریت کارآمد با برنامه ریزی مدون چهار ساله می تواند غرب تبریز را به یکی از برخوردارترین مناطق اين کلانشهر تبدیل کند.

وی با اشاره به نخستين سال فعاليت خود در سال گذشته(93)، افزود: سال گذشته توانستیم رکورد تحقق بودجه شهرداری منطقه 6 را از بدو تشکیل تا امروز بشکنیم و با 121 درصد تحقق بودجه بیش از بودجه مصوب شورای شهر، فعالیت عمرانی و خدماتی داشته باشیم.

روشنی با بیان اینکه تامین این نیازها حمایت مجموعه مدیریتی شهرداری تبریز و استانداری آذربایجان شرقی را می طلبد، خاطرنشان کرد: معاون عمرانی استاندار به شهردار تبریز وعده داده اند یک روز کاری را در منطقه سپری کرده و با این ظرفيت ها از نزدیک آشنا شوند، تا ساز و کارهای علمی و عملی برای توسعه غرب تبریز ارائه و در کمیسیون های مختلف تصمیم گرفته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار