خبرهای داغ:
شورای راهبردی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان قم:

آتش کشاندن طفل 18 ماهه فلسطینی نشانگر اثبات خلق و خوی حیوانی استکبار است

شورای راهبردی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در بیانیه ای اعلام کرده است: به آتش کشاندن طفل 18 ماهه ی فلسطینی، نشانگر اثبات خلق و خوی حیوانی و طبیعت درندگی و ددمنشانه ی رژیم خونخوار صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۷۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شورای راهبردی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در بیانیه ای اعلام کرده است: اشغال فلسطین و ایجاد رژیم صهیونسیتی در واقع ایجاد یک کانون استعمار ضد اسلامی برای سلطه بر منطقه مقابله با جهان اسلام است .

در این بیانیه آمده است: هدف نهایی جبهه استکبار، جلوگیری از اتحاد مسلمانان و شکوفایی ظرفیت آنان و ترس از ابهت اسلام است و شاهد این واقعیت استمرار جنایات وحشیانه ی رژیم صهیونسیتی با ملت فلسطین، که آخرین پرده از آن، جنایات زنده سوزاندن علی سعد دابشه طفل 18 ماهه ای بود که این جنایات نشانگر اثبات خلق و خوی حیوانی و طبیعت درندگی و ددمنشانه ی این رژیم خونخوار است.

شورای راهبردی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در ادامه این بیانیه آورده است: واکنش جهانی به این جنایت اخیر در ساعات اولیه حاکی از آن است که جهان به خشم آمده و دیگر تاب تحمل ظلم وستم مستکبران را ندارد و در مقابل زورگویی آنان سکوت را روا ندانسته و آن را به هر شکلی محکوم می نماید.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: این خیانت کودک کشی که سرآغاز انتفاضه سوم فلسطینی ها می باشد جای تأمل عمیق دارد که با صدور یک بیانیه توسط کشورهای اسلامی وغیر اسلامی ومراکز بین المللی محکوم گردد این رژیم سفاک صهیونسیتی قاموس انسانیت را آلوده کرده و این لکه ننگ تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد شد و وظیفه هر انسانی است که از قاموس انسانیت که یکی از اصول مشترک همه جوامع انسانیت است دفاع کند.

اینک اعضای شورای راهبردی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)ضمن ابراز همدردی با ملت ستم دیده فلسطین جنایت وقیحانه ی کودک کشی را محکوم نموده و آمادگی خود را جهت هر گونه حمایت از ملت مظلومفلسطین اعلام می داریم و خطاب به تمام خواهران و برادران فلسطینی می گوییم همچنان در خط مقدم مقاومت ایستادگی کنید و به جانفشانی ها و رشادت های خود ادامه دهید که وعده ی خداوند حق است و پیروزی از آن شماست.



ارسال نظرات