خبرهای داغ:
به مناسبت دهه کرامت برگزارشد:

همایش گوهر علم و عفاف در علی آباد کتول

به همت حوزه حضرت فاطمه (س) ناحیه علی آباد و بمناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، همایش گوهر علم و عفاف، در سالن اجتماعات اداره ارشاد شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۵۷۲۷۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛در این همایش خانم نیلچی‌زاده از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: خداوند زمین را برای انسان گستره است. آنگاه که آدم و حوا میوه‌ی درخت ممنوعه را چشیدند(فلما ذاق الشجره)، ناگهان خود را برهنه دیدند و لباسشان که از جنس نور بود را از دست دادند. در تمام کتب آسمانی برهنگی مجازات خداست.

وی درادامه افزود :ا امروز برخی از دختران ما سعی می‌کنند خود را مانند پسران درآورند لباسشان، نگاهشان، ورزششان مانند پسران است. در دنیای امروز برهنگی یک امتیاز است. دختران امروز باحجاب مشکل ندارند با لباس مشکل دارند.

نیلچی زاده تصریح کرد:پیامبرما به عنوان پیامبر رحمت می‌فرمایدیک دختر قیمت و ارزشش در حیاء مساوی با 9 پسراست.

وی در ادامه با اشاره به معنای نام فاطمه گفت :فاطمه نام مکرر زیبایی‌ست که تکراری نیست. فاطمه در اصطلاح عامیانه یعنی تافته جدابافته. یعنی کسی که با بقیه فرق دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : وقتی نائب امام زمان (عج)، رهبرمان فریاد می‌زند سبک زندگی اسلامی ایرانی ،یعنی ما دستاوردهای پیامبر(ص) را نشناخته‌ایم و نتوانسته‌ایم در زندگی بکار ببریم.

گفتنی است همزمان با این همایش نمایشگاهی از دستاوردهای زنان شهرستان برگزار گردیدواز دختران موفق شهرستان در عرصه‌های مختلف تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها