خبرهای داغ:
همزمان با ایام دهه کرامت صورت گرفت؛

برافراشته شدن پرچم سبز رضوی بر فراز سایت هسته‌ای فردو

خادمان حرم رضوی در بازدید از سایت هسته‌ای فردو، پرچم مطهر گنبد و بارگاه حرم امام هشتم حضرت رضا(ع)‌ را بر فراز سایت هسته‌ای فوردو نماد مقاومت ملت ایران برافراشتند.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۰۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶

به گزارشخبرگزاری بسیج از قم، خادمان حرم امام رضا(ع) ظهر چهارشنبه ضمن اجرای مراسم خطبه‌خوانی، پرچم بارگاه امام رضا(ع) را در سایت اتمیبرافراشتند و در ادامه از نزدیک با دستاوردهای اتمی دانشمندان ایرانی آشنا شدند.

در این بازدید صمیمی که اصغر زارعان معاون سازمان انرژی اتمی کشور نیز حضور داشت، خادمان حرم امام رضا(ع) از بخش‌های مختلف سایت اتمی فردو بازدید کردند.

معاون سازمان انرژی اتمی کشور در این مراسم خاطرنشان کرد: ما اکنون به جایی رسیده‌ایم که دولت‌ها باید باور کنند، ایران قدرت هسته‌ای صلح‌آمیز در جهان است و با تبلیغات دروغین و ساختگی نمی‌توانند به ما آسیبی برسانند.

زارعان یادآور شد: بعد از تفاهم دشمن بارها اعلام کرد که سایت فردو تعطیل خواهد شد، اما شما از نزدیک مشاهده می‌کنید که فرزندان ملت ایران با قدرت در این نیروگاه اتمی مشغول به کار هستند.

وی تأکید کرد: هیچ یک از سانتریفیوژهای مستقر در سایت فوردو تعطیل نمی‌شود و این سایت تضمینی برای کار سایت اتمی نطنز است.

معاون سازمان انرژی اتمی کشور عنوان کرد: رآکتور آب سنگین اراک نیز در آینده جایگزین راکتور فرسوده تهران خواهد شد که 50 سال از فعالیت آن می‌گذرد.



ارسال نظرات