خبرهای داغ:
در علی آباد کتول:

جشن گوهر علم و عفاف برگزار شد

جشنی به مناسبت میلاد کریمه ی اهل بیت دخت امام موسی کاظم (ع) و روز دختر به همت حوزه حضرت معصومه (س) شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۴۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ این مراسم همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه علی آباد کتول، امام جمعه شهر مزرعه کتول و همراهی بسیجیان پایگاه های تابعه در حسینیه صابری شهر مزرعه کتول اجرا شد.

این جشن با مشارکت ستادی از شهر مزرعه کتول اعم از امام جمعه، خیٌر شهر، جامعه القرآن، مدرسه هجرت و دو پایگاه آمنه و نرجس انجام شد.

از بخش های این برنامه می توان به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فلاح امام جمعه شهر مزرعه کتول، سخنرانی دکتر مریم برزعلی، حضور حاملان قرآن، سرود دختران ترکمن و مولودی خوانی خواهر عبادی اشاره کرد.

در این مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه آمنه شهر مزرعه کتول با حضور فرمانده ناحیه انجام گرفت که ام البنین غلامی تودیع و زهرا مزرعه معارفه شد.


در بخش اهدای جوایز هدایایی نیز به دختران نمونه هر پایگاه و بهترین نقاشی کودک اهدا گردید.

در طی سخنرانی، حجت الاسلام والمسلمین شعبان فلاح به مشکلات روز جامعه امروزی اشاره کرد و به خواهران هشدار داد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبان فلاح ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) در جمع خواهران از مسئله حاد طلاق گفت: امروزه مشکلات خانه و اهل خانه زیاد شده است که منجر به مشکلاتی همچون طلاق می شود. با وجود فرهنگ غنی که در اسلام و در زندگی اهل بیت داریم، متأسفانه با آمار طلاق بالایی مواجه هستیم که این یک زنگ خطر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها