خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

تضعیف و نابودی بنیان خانواده، بارزترین آسیب شبکه های اجتماعی و ماهواره

مسئول عقیدتی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: امروز متاسفانه آمار طلاق در کشور ما رو به افزایش است که دلیل اصلی آن هم روی آوردن به برنامه های شبکه های اجتماعی و ماهواره است.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۹۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، موسوی زاهد در نشست روشنگری و بصیرت افزایی که به مناسبت دهه کرامت با حضور خواهران بسیجی شهرستان بیرجند برگزار شد، به آسیب های ماهواره و شبکه های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: امروزه استفاده از ماهواره و شبکه های اجتماعی خصوصا شبکه هایی که توسط کشورهای غربی مدیریت می شوند در بین مردم و به خصوص جوانان بسیار زیاد شده که این امر بسیار نگران کننده است.

وی بیان کرد : بلوغ زودرس، پخش تصاویر نامناسب، تسهیل وعادی جلوه دادن روابط با جنس مخالف، جعل هویت و داشتن هویت غیر واقعی ازجمله آسیب های شبکه های اجتماعی و ماهواره است.

مسئول عقیدتی بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه یکی از بارزترین آسیب های این ابزار ایجاد اختلاف و ناسازگاری در بین زوجین است گفت: امروز متاسفانه آمار طلاق در کشور ما رو به افزایش است که دلیل اصلی آن هم روی آوردن به برنامه های شبکه های اجتماعی و ماهواره است.

وی خطاب به افرادی که به دلایلی مثل سرعت و پیام رسانی زودتر قصد استفاده از این شبکه ها را دارند توصیه کرد: این افراد بهتر است از شبکه های اجتماعی مثل آنا، قاصدک و سلام که مدیریت آن ایرانی و داخلی است؛ استفاده کنند.

موسوی زاهد افزود : استفاده ازشبکه های اجتماعی هم خوب است و هم بد، اما آسیب آن بیشتر از منفعت آن است. شبکه های ماهواره هیچ خوبی ندارد بلکه تمام آن تهدید و آسیب است.

همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) نشست روشنگری و بصیرت افزایی با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت شهرستان بیرجند در محل پارک بانوان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها