خبرهای داغ:
صبح امروز

بشرویه معطر به شمیم عطر رضوی شد

خادمان امام رضا(علیه السلام) صبح امروز با استقبال باشکوه مردم و مسئولان بشرویه، وارد این شهر شدند.
کد خبر: ۸۵۵۸۲۲۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، کاروان خدام رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی با استقبال مردم و مسوولان وارد شهرستان بشرویه شدند.

خدام بارگاه امام رئوف با حضور بر سر مزار دو شهید گمنام، ضمن غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر این شهیدان والا مقام، با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

بر اساس این گزارش، همچنین در این مراسم، گروهی از جوانان دوچرخه سوار شهر بشرویه، با بدرقه خدام، مسئولان و مردم راهی مشهد مقدس شدند.

حضور خدام رضوی در موسسه خیریه علی بن ابی طالب(علیه السلام) بشرویه

حجت الاسلام علی اکبر حدادیان رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه علی بن ابیطالب (علیه السلام) شهرستان بشرویه در این مراسم از حضور خدام رضوی در این مرکز قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: مؤسسه خیریه علی بن ابیطالب (علیه السلام) شهرستان بشرویه از سال ۱۳۸۰ با مشورت و تبادل نظر جمعی از خیرین و نیکوکاران بویژه فرهنگیان شروع به کار کرد.

حجت الاسلام حدادیان حمایت مستمر و غیرمستمر از خانواده ها و افراد نیازمند، حمایت از خانواده های بی سرپرست بویژه ایتام، کمک به دانش آموزان نیازمند بدون سرپرست و ایتام و تامین هزینه های تحصیلی بهداشتی،درمانی و در نهایت تامین درمانگاه، تحت پوشش قراردادن سالمندان و در نهایت راه اندازی خانه سالمندان و حمایت از معلولین جسمی حرکتی و ایجاد مرکز توانبخشی و معلولین جسمی حرکتی ذهنی را از جمله اهداف این مرکز ذکر کرد.

حجت الاسلام داود شیرنژاد، مبلغ کاروان رضوی نیز در این مراسم گفت: در برگشت به مشهد، ضمن حضور در حرم علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، سلام تک تک مددجویان و مددکاران این موسسه خیریه را به امام رئوف ابلاغ خواهیم کرد.

وی ولایت مداری را یکی از صفات برجسته حضرت معصومه (سلام الله علیها) ذکر کرد و گفت: باید راه و روش زندگی را از اهل بیت(علیهم السلام) فرا گیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها