خبرهای داغ:
مادر شهید احمدی روشن:

مصطفی به بالاترین آرزوی یک مسلمان رسید

مصطفی را برای رفتن به نطنز و تحمل فشارها در دوران فعالیت تشویق می‎کردم
کد خبر: ۸۵۵۸۵۵۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، صدیقه سالاریان در نخستین همایش تجلیل از بانوان شهیده، مبارز و مجاهد گرگانی که توسط انجمن اسلامی دانش‎آموزی استان گلستان برگزار شده، اظهار کرد: معرفی شهید مصطفی روشن از نگاه مادری که 32 سال زندگی خود را به پای بالندگی و رشد پسرش قرار داده در چند دقیقه کاری بسیار سخت است.

وی تصریح کرد: خداوند در اسلام وظایف زن و مرد را به درستی تدوین کرده است و بر اساس آن جهاد، هزینه خانواده و محافظت از ناموس بر عهده مرد است و یکی از مهمترین رسالت زنان تربیت فرزندان صالح و حفظ آرامش و بنیان خانواده است.

مادر شهید احمدی روشن افزود: مادر در کانون خانواده باید بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و توصیه من به بانوانی که خارج از خانه مشغول فعالیت هستند این است که در برابر کارهای خانه از فعالیت‎های بیرونی خود بزنند.

سالاریان خاطرنشان کرد: با نیت تربیت فرزندانی صالح سعی کردم در امور و کارهای خانواده بپردازم و زمانی که پدر خانواده برای کسب درآمد و هزینه مشغول کار و فعالیت بود وظایف آن نایدیده گرفته نشود.

وی بیان داشت: با توجه به آن که سه دختر و شهید مصطفی توانستد به درجه بالای علمی در دانشگاه‎ها برسند اما سعی کردم که فرزندانم را اسلامی تربیت کنم و لذا از علم و دانش اسلامی فرزندانم غافل نشدم.

مادر شهید احمدی روشن یادآور شد: شهید مصطفی تواسنت به بالاترین درجه که یک مسلمان آرزو دارد برسد و با توجه به آن که من خود در پشت شهید مصطفی ایستادم  و مصطفی را برای رفتن به نطنز و تحمل فشارها و حرف‎ها در دوران فعالیت خود تشویق می‎کردم شهادت مصطفی را تحمل کردم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار