خبرهای داغ:
مؤسسه آموزش عالی حوزی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دوره آموزشی مکالمه پنج زبان خارجی عربی، انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی و چینی را با هدف تربیت مبلغ زبان دان برگزار می کند.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۵۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با اعلام این خبر گفت: این دوره اختصاص به طلاب برادر دارد که می توانند از امروز 26 مرداد الی 6 شهریور 1394 با مراجعه به پایگاه مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir در دوره آموزشی مکالمه زبان های خارجی ثبت نام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین  عبدالرسول احمدیان ،هدف از برگزاری این دوره ها را تربیت مبلغ زبان دان دانست و اشاره کرد: این دوره ها با سه گرایش تربیت مبلغ شفاهی، تربیت مبلغ مکتوب و تربیت مدرس در مقاطع بالاتر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی از ظرفیت پذیرش محدود این دوره خبر داد و گفت: برای زبان عربی گواهی اشتغال به پایه سه و بالاتر و برای سایر زبان ها اشتغال به پایه پنج و بالاتر از مرکز مدیریت حوزه علمیه یا مدرسه محل تحصیل الزامی می باشد.

وی تصریح کرد: داوطلبان در صورت مشاهده مشکل در روند ثبت نام و یا داشتن سئوال می توانند با شماره تلفن 4-32208001 داخلی 7222 از ساعت 9 صبح الی 18 تماس حاصل نمایند.

رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با بیان این که ثبت نام تا 6 شهریور ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی دوره زبان های خارجی از شنبه 7 شهریور ماه 1394 شروع خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه مدرک پایان دوره، خاطرنشان کرد: در اولویت قرار گرفتن معرفی به مراکز متقاضی اعزام مبلغ به خارج از کشور پس از اتمام دوره و در اولویت قرار گرفتن برای تدریس در مؤسسه و معرفی به مراکز دیگر علمی از دیگر امتیازهای این دوره می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدیان تأکید کرد: با توجه به نیاز بیشتر به مبلغین در زبان های چینی، فرانسه و اسپانیایی، گروه زبان های خارجی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) حمایت ویژه ای از دانش پژوهان این زبان ها به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار