خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان:

2800 طرح اقتصاد مقاومتی در گلستان اجرا می‎شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان گفت: در سال جاری با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان 2 هزار و 800 طرح اجرا خواهد شد که تاکنون نزدیک به 20 درصد آن محقق شده است.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۹۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ملک حسینی در آیین برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی  اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی از سال 1392 درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری و به منظور فرهنگسازی کار و تلاش و تولید در سطح زمینهای کشاوزی، دام و طیور و صنایع تبدیلی طرح اقتصاد مقاومتی را اجرای کرده است.

وی تصریح کرد: «هر خانه یک کارخانه» شعار اقتصاد مقاومتی است و این طرح در راستای اقتصاد خرد و معیشتی اجرای میشود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک هزار و 800 طرح در عرصه های اقتصاد مقاومتی اجرا شد.

ملک‎حسینی بیان داشت:  در سال جاری با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان 2 هزار و 800 طرح اجرا خواهد شد که تاکنون نزدیک به 20 درصد آن محقق شده است.

وی افزود: برای استفاده تسهیلات به علاقمندان اجرای طرح اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی در سطح نواحی مسقر هستند و علاقمندان میتوانند به آنها مراجعه و طرحهای خود را ارائه دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان یادآور شد: استان گلستان برای اجرای این طرح در 12 عرصه اقتصاد مقاومتی و 12 عرصه صنایع تبدیلی فعالیت می‎کند.

ملک‎حسنی بیان داشت: تلاش شده تا از همه امکانات وتمامی ظرفیتهای فعال و غیر فعال برای پیشبرد اهداف این طرح در سطح جامعه استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها