خبرهای داغ:
در کردکوی برگزارشد:

کارگاه آموزشی ، توجیهی وترویجی عرصه های اقتصاد مقاومتی

کارگاه آموزشی ، توجیهی وترویجی عرصه های اقتصاد مقاومتی برای عموم مردم در سالن جلسات کانون بسیج سپاه ناحیه کردکوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۸۹۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در این کارگاه لشکر بلوکی مسئول بسیج سازندگی ناحیه کردکوی ضمن ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر((اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که به یک ملت امکان می دهد واجازه میدهد در شرایط فشار هم رشد و شکوفائی خودشان را داشته باشند)) .گفت: امروز ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و فرهنگ هر ایرانی یک تولید کننده وهر خانه یک کارخانه باید در جامعه نهادینه شود.

وی درادامه افزود : ابر قدرتها نمی توانند به این کشور آسیبی برسانند وهمه برای اینکه مستعمره نباشند ومستقل باشند با جان ودل تلاش کنند.

لشگر بلوکی درادامه اذعان کرد : امروز در عرصه هایی همچون مرغ-ماهی قارچ- دام سبک وسنگین گیاهان داروئی وصنایع تبدیلی می توانیم حرفهای زیادی داشته باشیم.

در ادامه این جلسه موسوی از فعالان اشتغال زائی گفت: ایران با داشتن منابع ومعادن وجوانهای خلاق وباهوش خیلی از مشکلات را می تواند حل نماید.

وی همچنین بیان کرد: در جامعه ما مردم سه دسته اند دسته ای تماشاچی هستند دسته دوم بازندگان هستند ودسته سوم برندگان که سرمایه گذاران ویا فعالانی هستند که با سرمایه اندک اشتغال زائی میکنند ودائم در حال فعالیت هستند وخستگی در آنها معنا ندارد وما (میتوانیم )را به واقعیت تبدیل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها