خبرهای داغ:
صبح فردا در بندرترکمن:

کلنگ زنی مرکز جامع تخصصی پیشگیری وکنترل سرطان شمال کشور

رییس جمعیت هلال احمر بندرترکمن وگمیشان از کلنگ زنی مرکز جامع تخصصی پیشگیری وکنترل سرطان شمال کشور در بندرترکمن خبرداد.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۱۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ جعفری با ذکر این خبر افزود:بعداز کسب مجوزهای لازم برای ایجاد مرکز جامع تخصصی پیشگیری وکنترل سرطان در بندرترکمن کلنگزنی این مرکزصبح فردا با حضور جمعی از مسولین درهلال احمر شهرستان برگزارمی شود.

وی تصریح کرد:با توجه به اینکه استان گلستان یکی از قطب بیماریهای سرطان گوارش است ورود به این مقوله ودادن اطلاعات کافی به مردم در خصوص پیشگیری از سرطان وشیوه های بهبود تغذیه در عصرحاضر با توجه به افزایش مصرف مردم به فست وودها از ضروریات است.

جعفری خاطرنشان ساخت:سالانه 90هزار ایرانی دچار سرطان شده وجانشان را از دست می دهند لذا ورود به این مقوله یکی از مهمترین ضروریات عصر حاضراست لذا جمعیت هلال احمر بندرترکمن این آمادگی را دارد برای ورود به کاهش بیماریهای رایج در منطقه با مربیان آموزش دیده خود وهمکاری دستگاهها در رفع معظلات موجود گامهای موثری را برداد.

رییس جمعیت هلال احمر بندرترکمن اذعان داشت:تجهیزات ووسایل این مرکز با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو دویست میلیون ریال در نظر گرفته شده است .

وی درپایان یادآورشد:بعداز کلنگ زنی مرکز جامع تخصصی کنترل وپیشگیری سرطان ،راه اندازی وایجاد مجتمع توریست درمانی وکتابخانه تخصصی سرطان شناسی در بندرترکمن از دیگر طرحهای عنوان شده در استان گلستان است که مجدانه در حال رایزنی با مراجع زیر بط هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها