خبرهای داغ:

حفظ و حراست از دستاوردهای شهیدان واجب همگانی است

امام جمعه روانسر گفت: عزت نظام مقدس اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است که در این راستا حفظ و حراست از دستاوردهای شهیدان واجب همگانی است.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۴۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا عبداله غفوری در یادواره شهدای حوزه شهید رجایی این شهر که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید عبدالمجید مظفری برگزار شد افزود: یکی از نعمت های بزرگ دین اسلام شهادت است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر ایجاد کند.
وی با تاکید بر تداوم نام، یاد و راه شهدا و انتقال ارزشهای اسلامی به نسل جوان افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت خون شهدا و استقامت ملت به ثمر رسیده و لازم است با تمام توان از این انقلاب محافظت کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز در این مراسم گفت: شهدا معتبرترین پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و عامل شرف، عظمت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
سرهنگ علی اصغر اله دانه با تاکید بر ضرورت بصیرت و آگاهی جوانان در صحنه های مختلف افزود: امروز جوانان کشور ایران اسلامی در جبهه علم و فناوری شجاعانه در برابر دسیسه های دشمنان ایران مقاومت می کنند.
وی با بیان اینکه با تأسی از فرهنگ شهادت بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته ایم گفت: جاری و ساری بودن این فرهنگ ارزشی در جامعه به نوبه خود تحقق اهداف نظام و انقلاب را در پی دارد.
شهید عبدالمجید مظفری در سال 1344 در روستای کلاوه بخش مرکزی روانسر چشم به جهان گشود و در سال 63 براثر بمباران هوایی ارتش بعث در پادگان ابوذر سرپل ذهاب به فیض شهادت نایل آمد.
شهرستان روانسر 135 شهید والامقام را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
ارسال نظرات