خبرهای داغ:
با حضور استاندار قم؛

نمایشگاه مجازی هفته دولت در قم راه‌اندازی شد

نمایشگاه مجازی هفته دولت قم با حضور استاندار این استان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۵۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مدیر کل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به نمایشگاه مجازی هفته دولت استان قم اظهار کرد: به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی در سراسر کشور توسط روابط عمومی استانداری برگزار می‌‌شود.

سیدرضا طباطبایی خاطرنشان کرد: اطلاعات این نمایشگاه از دستگاه‌های اجرایی دریافت شده و دستگاه‌های اجرایی مباحثی که نیاز بوده، برای روابط عمومی استانداری ارسال کردند که روی سایت بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند دستاوردهای دو ساله دولت تدبیر و امید را در این نمایشگاه مجازی مشاهده کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به ویژه برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان قم گفت: دوم شهریور ساعت 20 غبارروبی مزار شهدای علی بن جعفر (ع) با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) در بیت امام راحل صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بعد از ظهر همین روز استاندار و هیئت همراه با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان قم دیدار می‌کنند و فردا شب پس از نماز مغرب و عشا دیداری با مردم منطقه نیروگاه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) میدان توحید خواهند داشت.

طباطبایی خاطرنشان کرد: روز سه شنبه استاندار و مدیران به بخش‌هایی مانند سلفچگان و خلجستان سفر می‌کنند که بازدیدهایی از منطقه دارند و چند پروژه افتتاح می‌کنند.

وی اعلام کرد: روز چهارشنبه افتتاح پروژه‌های صنعتی با حضور لاریجانی و استاندار انجام و پنجشنبه جلسه شورای اداری برگزار می‌شود و تجلیل از کارمندان نمونه در استان قم صورت می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم خاطرنشان کرد: روز جمعه سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با حضور یکی از وزرای دولت و صبح روز شنبه افتتاحیه پروژه‌های عمرانی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بعد از ظهر روز شنبه افتتاحیه پروژه زیتون با حضور معاون رئیس جمهور انجام می‌شود و یکشنبه هشتم شهریور نیز افتتاحیه پروژه‌های کشاورزی استان در یکی از بخش‌ها با حضور استاندار و هیئت همراه انجام می‌شود.



ارسال نظرات