خبرهای داغ:

پیشرفت های جمهوری اسلامی با گذشته قابل مقایسه نیست

امام جمعه جوانرود گفت: پیشرفتها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی با دورانهای گذشته قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۴۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا احمدفخری روز دوشنبه در دیدار با مسوولان شهرستان جوانرود ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: پیش از انقلاب ما از کمترین امکانات برخوردار بودیم اما به برکت نظام اسلامی و دولت خدمتگزار هم اکنون شرایط خوبی ایجاد شده است.
وی با برشمردن خدمات ارزنده نظام و دولت جمهوری اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها حرکت رو به جلو و شتابانی داشته است و همگی باید قدردان خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت باشیم.
امام جمعه جوانرود با بیان اینکه برخی از دستاوردهای بی نظیر انقلاب با هیچ معیاری قابل قیاس با گذشته نیست، خاطرنشان کرد: شاخصهایی همچون استقلال سیاسی، آزادی و خودکفایی کشورمان را نمی توانیم با زبان اعداد و ارقام بیان کنیم.
ماموستا فخری در ادامه گفت: حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همگان بوده و باید تلاش کنیم که از این دستاوردها و آرمان های والای شهدا و امام راحل به بهترین شکل ممکن حفاظت کنیم.
وی حرکت ضد دینی و ضد انسانی تروریستهایی که می خواهند به نام اسلام به اسلام ضربه بزنند را محکوم کرد و افزود: این حرکت تروریستها جز ناکامی و سرگردانی و عصیان نتیجه ای ندارد.
وی تأکید کرد: به این تروریستهایی که خون انسانهای بیگناه را در عراق و سوریه می ریزند هیچ دینی مجوز انسان کشی نمی دهد، این یک توطئه از سوی استکبار جهانی است و آمریکا و اسراییل پشت پرده هستند.
فرماندار جوانرود نیز ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت است.
آرش لهونی افزود: انعکاس مطلوب خدمات دولت به مردم موجب تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه شده و هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دولت به ملت است.
وی یادآور شد: همزمان با هفت دولت 23 پروژه عمرانی و خدماتی، کشاورزی و بهداشتی به بهره برداری می رسد. شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
ارسال نظرات