خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

آیندگان نسبت به توافق هسته‎ای قضاوت خواهند کرد

استاندار گلستان گفت: این توافق در راستای خدمت دولت به ملت بوده است و افکار و اذهان عمومی نسبت به توافق صورت گرفته، قضاوت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۳۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، دکترحسن صادقلو در آیین افتتاحیه متمرکز پروژههای شهرستان گرگان اظهار کرد: در سال های گذشته و در هفته دولت و دهه فجر سال 1392، 2 هزار و 131 پروژه با هزینه بالغ بر 549 میلیارد تومان و در سال 1393 یک هزار و 563 پروژه با هزینه بالغ بر 938 میلیاد تومان افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال 781 پروژه با هزینهای بالغ بر 304 میلیارد تومان افتتاح و به بهرهبرداری خواهد رسید.

استاندار گلستان ادامه داد: اساس توسعه استان را در مرکز استان و شهر گرگان میدانیم و گرگان با سابقه تاریخی خوب اراده بالایی برای تحقق اهداف تبیین شده دارد.

صادقلو به ظرفیت پروژههای دانشبنیان در دانشگاهها اشاره کرد و بیان داشت: در طرحهای فناوری در دانشگاههای استان ظرفیت خوبی وجود دارد و باید از این فناوری در راستای تولید بذرهای هیبرید، خاویار و کشاورزی در استان گلستان حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری باید تلاش مضاعفی در استان گلستان داشته باشد، افزود: امروز دانشگاههای نسل دوم و اول منسوخ شده است و دانشگاهها به سمت صنعتی پیش میروند، بنابراین نیاز است دانشگاهها حرفه آفرینی کنند.

استاندار گلستان با بیان اینکه آیندگان نسبت به توافق هستهای قضاوت خواهند کرد، گفت: عدهی کمی دنبال سیاه نمایی توفیقات هستهای هستند.

صادقلو تثبیت حق هستهای ایران، برداشته شدن تحریمهای ظالمانه، قابلیت بهرهبرداری از 6 هزار سانترفیوژ نیروگاه هستهای و خارج شدن ایران از ماده فصل41 منشور ملل را از دستاوردهای توافقات برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها