خبرهای داغ:
دربندرترکمن برگزارشد:

همایش ترویج فرهنگ کارآفرینی

موسوی : تنها راه بیرون آمدن از بن بست اقتصادی ،اقتصادمقاومتی است
کد خبر: ۸۵۶۰۰۴۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در این همایش موسوی مدرس واستاد کارآفرینی با اشاره به ضرورت کارآفرینی وبیانات مقام معظم رهبری دربحث اقتصادمقاومتی درعصر حاضر گفت:دردوره کنونی که دشمن با جنگ اقتصادی وتحریم ها سعی در محدود کردن کشورها را دارد اصل اقتصادمقاومتی وکارآفرینی تنها راه بیرون آمدن از بن بست اقتصادی ،اقتصادمقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به اقتصادمقاومتی موجب ریاضت اقتصادی درجامعه می شود افزود:همانگونه که در 8سال دفاع مقدس رزمندگان با جانفشانی های خود موجب پیروزی وحفظ انقلاب شدندامروز درعرصه اقتصادی کارآفرینا ن وقهرمانان جامعه محسوب می شوند.

موسوی کارآفرینی را فرایند خلق ایجاد ارزش ، محصول ، تولید وروشی نو دانست وافزود:کارآفرین صاحب فکر وایده ای است که از طریق کسب وکار با بسیج منابع وپذیرش مخاطرات خدمتی را به جامعه تحویل می دهد که همیشه به علت استقلال اقتصادی مورد هجمه دشمن قرار می گیردچرا که هدف دشمن همیشه وابستگی کشورهابه خود است تا از این طریق به آنان ضربه بزند.

استادکارآفرینی خاطرنشان ساخت:برای زمین گیر کردن دشمن در جنگ اقتصادی عصرحاضر کارافرینی بهترین روش است لذا با سلاح کارآفرینی می توان دشمن را زمین گیر کرد.

موسوی یادآورشد:کارآفرینی موتور محرک اقتصادکشور است لذا کارافرینی برابر با اشتغال آفرینی نیست بلکه یک مرحه ودرجه فراتر از آن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها