خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج رسانه کشور:

فعالان رسانه‎ای با یکدیگر در تعامل باشند

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور گفت: سعی شده در تور رسانه‎ای فعالان عرصه رسانه با یکدیگر بیشتر آشنا شوند و با استفاده از تجارب در راستای اعتلای هر چه بیشتر انقلاب اسلامی گام بردارند.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۷۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابراهیم گرمابدری پیش از ظهر امروز در گفت‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: طبق ابلاغ برنامه‎های پیش‎بینی شده سازمان بسیج رسانه استان گلستان اردوهای دو تا سه روز برای فعالان رسانه‎ای استان‎ها در کشور در نظر گرفتیم.

وی به دومین حضور کاروان رسانه‎ای استان گلستان اشاره کرد و افزود: در این اردوی دو روز فعالان رسانه‎ای بعد از خبرگزاری فارس و کیهان دیدار خواهند کرد.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور ابراز داشت: بازدید از مجموعه لانه جاسوسی و نمایشگاه 13 آبان، موسسه کیهان، برگزاری برنامه جشن و گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا(ع) سخنرانی حسین شریعتمداری بازدید و زیارت از بقاع متبرکه و حرم مطهر امام(ره) از مجموعه برنامه های است که در این سفر دو روز اندیشیده شده است.

گرمابدری خاطرنشان کرد: برای تجدید با میثاق شهدا و یادآوری هشت سال دفاع مقدس بازدید از پارک موزه دفاع مقدس را نیز در این تور دو روز در دستور کار خود قرار دادیم.

وی در خصوص هدف از برگزاری این اردوی رسانه ای گفت: سعی شده در این تور رسانه‎ای فعالان عرصه رسانه با یکدیگر بیشتر آشنا شوند و با استفاده از تجارب در راستای اعتلای هر چه بیشتر انقلاب اسلامی گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار