خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری فارس:

بزگترین معضل حوزه خبری عدم خلاقیت و پویایی است

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری فارس گفت: بزگترین معضل حوزه خبری عدم خلاقیت و پویایی است.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۶۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ، اسد الهی در جمع فعالان عرصه رسانه‎ای استانهای گلستان و مازندران اظهار کرد: خبرگزاری فارس پر مخاطبترین رسانه ملی در 12 اداره کل موضوعی که روزانه یک هزار و 800 تا 2 هزار خبر تولید می‎کند که نسبت به این شاخص فاصله زیادی با رسانه‎های دیگر دارد.

وی تصریح کرد: در ارزیابی که در بین کل دنیا صورت گرفت خبرگزاری فارس بین 80 خبرگزاری معتبر دنیا قرار دارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری فارس ابراز داشت: اداره کل ورزش و جوانان پر مخاطبترین اداره کل ما در کشور است و خبرگزاری فارس توانسته در جریان سازی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کشور نقش موثری ایفاء کند.

اسدالهی با بیان اینکه خبرگزاری فارس به پنج زبان دنیا ترجمه می‎شود، افزود: در حوزه یمن رنکینگ بالاتری از بی بی سی دارد و میزان مخاطب عربی خود یک هزار درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 35 درصد مخاطب زبان عربی خبرگزاری فارس مردم عربستان هستند که تحولات یمن را دنبال می‎کنند، ابراز داشت: فارس با انگیز بالای رسانه‎ای مدل رسانه زبان زد دنیا است و یکی از رفرنس‎های اصلی در تحولات سوریه، عراق، و لبنان به حساب می‎آید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس در دنیا 20 دفتر بین المللی مستقر و فعال دارد و با توجه به آن که خبرگزاری رسمی دولت نیست اما توانسته در برخی کشورهایی که مجوز فعالیت رسانه‎ای به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران داده نشده مجوز فعالیت کسب کند.

اسدللهی افزود: روزانه 500 تا 600 خبر استانی در خبرگزاری فارس تولید می‎شود و مسئولان استانی خبرگزاری فارس در استان گلستان و مازندران تعامل و همکاری خوبی با مجموعه استان داشتند.

وی بزگترین  معضل حوزه خبری را عدم خلاقیت و پویایی دانست و افزود: هیچ وقت خود را در راستای فرمایشی و سازمانی جریان‎های مختلف ندیدم و بر اساس چارچوب و نقطه نظرات مقام معظم رهبری عمل کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها