خبرهای داغ:
توسط بسیج دانشجویی استان قم و با همکاری موسسه فخرالائمه:

کتاب «مبانی دینی استکبار ستیزی و اصول مواجهه با نظام سلطه» در قم منتشر شد

در راستای تبیین مبانی نظری اصل استکبارستیزی در انقلاب اسلامی، بسیج دانشجویی استان قم با همکاری موسسه فرهنگی راه فخرالائمه کتاب «مبانی دینی استکبار ستیزی و اصول مواجهه با نظام سلطه و استکبار جهانی» را تدوین و منتشر کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۸۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در راستای تبیین مبانی نظری اصل استکبارستیزی در انقلاب اسلامی برگرفته از متون آیات قرآن کریم و روایات معصومین (ع)، ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با همکاری موسسه فرهنگی راه فخرالائمه، کتاب «مبانی دینی استکبار ستیزی و اصول مواجهه با نظام سلطه و استکبار جهانی» را تدوین و منتشر کرد.

این کتاب که با مقدمه حجت الاسلام والمسلمین "احمد پناهیان" منشر شده است، دارای چهار فصل می باشد که در 154 صفحه به چاپ رسیده است.

در فصل اول این کتاب ویژگی ها و شاخصه های رفتاری مستکبران با استفاده از منابع دینی بررسی شده و در فصل دوم نیز اصول مواجهه با نظام سلطه و استکبار جهانی مورد تحلیل قرار گرفته است.

عناوین فصل سوم و چهارم این کتاب نیز، گوشه ای از جنایات استکبار جهانی آمریکا و وظیفه مسلمانان در برابر دشمنان اسلام می باشد که طی آنها بخشی از شواهد تاریخی و سیاسی تاریخ معاصر مورد بررسی قرار گرفته است.



ارسال نظرات