خبرهای داغ:
یک فرمانده نظامی:

هیچ کشوری جرأت چشم طمع به ایران اسلامی را ندارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) استان کرمانشاه گفت: هیچ کشوری جرأت چشم طمع به ایران اسلامی را ندارد چرا که فرزندان این آب و خاک با قدرت و اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده اند.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۴۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، سرهنگ دوم فرزاد فریدونی به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش ایران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کنگاور افزود: قرارگاه پدافند هوایی ارتش ایران یکی از نیروهای چهارگانه ارتش است که در بهمن 87 و با تقسیم نیروی هوایی ایران به دستور رهبر انقلاب تشکیل شد.
وی افزود: به فرموده رهبر انقلاب همه دستگاهها و ارگانها باید برای تقویت و پیشرفت، کمک یار قرارگاه پدافند هوایی به عنوان قدرت ملی نظام جمهوری اسلامی باشند.
وی اظهار کرد: قرارگاه پدافند هوایی 24 ساعته و تمام وقت و بدون تعطیلی همواره در حال رصد نقطه به نقطه آسمان کشور است.
فرمانده پدافند هوایی ارتش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز پدافند هوایی به خود می بالد که نیروی‎های مخلص و بی ادعای این نظام هستند، افزود: پدافند هوایی یک نیروی بسیار آماده عملیاتی در تمامی صحنه های دفاع از نظام و انقلاب حضور پر رنگی داشته است.
وی با بیان اینکه ما تا آخرین قطره خون از میهن اسلامی دفاع خواهیم کرد تاکید کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد پرچم سرخ شهادت و پرچم سبز عدالت خواهی مهدویت بر زمین بیفتد.
فریدونی با بیان اینکه همه ملت ایران آماده دفاع جانانه از کشور خود هستند گفت: نیروی پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران حرکت هر پرنده ای را در آسمان به راحتی رصد می کند.
وی با اشاره به اینکه مأموریت پدافند هوایی تنها درگیری و جنگ با دشمن نیست افزود: قرارگاه پدافند هوایی با استفاده از رادارهای شناسایی، کنترل ترافیک هواپیماهای مسافربری و هرآنچه که در آسمان ایران در حال پرواز باشد را بر عهده دارد.
سرهنگ فریدونی امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران و دلیل افزایش پروازهای سایر کشورها بر آسمان ایران را مرهون تلاش نیروهای مسلح و چشمان بیدار و تیزبین پدافند هوایی دانست و افزود: چشمان بیدار پدافند هوایی حافظ آسمان ایران است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 84 هزار نفر در90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه و411 کیلومتری تهران واقع شده است.
ارسال نظرات