بازدید کاروان رسانه ای از 10 طرح اقتصاد مقاومتی

کاروان رسانه ای استان مرکزی از 10 طرح اقتصاد مقاومتی شهر ساروق از بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۴۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

مسئول روابط عمومی سپاه روح الله گفت: این کاروان رسانه ای کمک می کند تا زوایای مختلف طرح های اقتصاد مقاومتی ، اردو های جهادی ، طرح های محرومیت زدایی و ظرفیت های پنهان این عرصه ها برای همگان به خصوص مسئولین آشکار شود و خبرنگاران با قلم فرسایی و عکاسان با لنز دوربین خود بتوانند این پتانسیل های موجود در استان را به تصویر بکشند.

سرهنگ پاسدار عزت الله نظم آبادی گفت: خوداتكايي و توجه به توليد ملي يكي از ضرورت هاي اقتصاد مقاومتي است كه در كنار ارتقاي كيفيت محصولات توليدي داخل كه وظيفه بخش صنعت است، رسانه ها هم مي توانند با استفاده از قدرت تأثير خود در تغيير ذائقه ها از مصرف كالاي خارجي به داخلي و تقويت اقتصاد ملي نقش ايفا كنند.

وی در پایان گفت: این کاروان رسانه اي فرصتي را براي خبرنگاران و عکاسان ايجاد کرده بود تا از نزديک با تلاش هاي انجام شده در عرصه محروميت زدايي آشنا شوند و بتوانند اين ظرفيت ها را براي فرهنگ سازي به نمايش بکشند.

کاروان رسانه ای در حالی از طرح های اقتصاد مقاومتی شهر ساروق بازدید کردند که کارگاه هایی همچون گلیم بافی ، گاوداری ، پرورش شتر مرغ ،قارچ و ... با کمترین امکانات و سرمایه ، با دست خالی و به همت بسیج سازندگی و دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی باعث ایجاد اشتغال در بین جوانان شده است.

ارسال نظرات