خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در دیدار با خانواده شهید حسینی:

حضور پرشور مردم در تشییع پیکر مطهر شهیدان نشان دهنده تداوم راه شهداست

کد خبر: ۸۵۶۳۳۹۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و همچنین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت هرسین با خانواده شهید عبدالحمید حسینی دیدار کردند.

 سردار ریحانی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به خصوص شهید سید عبدالحمید حسینی که چند روز پیش در درگیری با عناصر ضد انقلاب به شهادت رسید، برای خانواده این شهید آرزوی طول عمر و توفیق روز افزون کرد و اظهار داشت: امروز عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی  به برکت خون همین شهداست.

 وی افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

 فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) خاطرنشان کرد: حضور جمع کثیر مردم در مراسم تشیع پیکر شهید حسینی نشانه تداوم راه شهدا و  اخلاص آنان بوده چرا که اکثر افرادی که در این مراسم شرکت کرده بودند ارتباط مستقیمی با این شهید نداشتند و این جاذبه و کشش که باعث این حضور می شود همان اخلاص این شهید است.

 سردار ریحانی در پایان اظهار داشت: شهادت نعمتی است که نصیب هر کس نمی شود و شهدا با انتخاب بهترین مسیر، سعادت و پیروزی ابدی را نصیب خود کردند.

 





ارسال نظرات